La diputada del BNG en el Parlamento, Ariadna Fernández, solicitó a la Xunta un informe sobre el incendio de O Sexo (Agolada), demandando cuántos medios terrestres, humanos e aéreos humanos se emplearon el las labores de extinción; las unidades técnicas desplazadas; el número de hectáreas quemadas y la hora en la que se recibió el primer aviso. Una petición que llega después de que miembros del BNG de la comarca visitasen la zona afectada por el fuego y recibiesen quejas de los vecinos sobre la falta de efectivos.
«Os habitantes do Sexo ficaron sorprendidos dos datos que publicados sobre os medios mobilizados nese momento, afirmando que non viran ese día tal despregue e que se sentiran abandonados ante unha situación que era de pánico total. Algúns se decidiron a colaborar na extinción por medio a que o lume chegase ás casas sen poder saír da aldea, xa que non existía posibilidade de evacuación nese momento», detallan los nacionalistas.
Fernández acusó al gobierno gallego de «querer crear a falsa sensación de que estamos protexidos», reiterando que los vecinos no fueron conscientes «de que acudise tal cantidade de medios, polo menos nas primeiras horas do incendio, cando se declarou o nivel 2 pola proximidade a núcleos e recoñecen que pasaron medo e que se sentiron abandonados».
La diputada presentó esta iniciativa parlamentaria ya que considera que «ofrecer datos acumulados non axuda a ter unha visión real do que sufriu a veciñanza, que sinte impotencia fronte ao ocorrido e frontr a xestión desta vaga por parte da Xunta».