El subdelegado del Gobierno pide al alcalde de Lalín «autocrítica» y «prudencia»

La Voz LALÍN / LA VOZ

LALÍN

15 jun 2024 . Actualizado a las 05:00 h.

El subdelegado del Gobierno en Pontevedra, Abel Losada, rechazó las declaraciones del alcalde de Lalín, José Crespo, en las que calificaba como «indignante» el anuncio de la apertura de una prórroga para las obras del Plan de Rehabilitación de Edificios Públicos (PIREP). Una convocatoria en la que Lalín obtuvo 1,13 millones de euros para la rehabilitación de la Praza de Abastos. Losada indicó que este tipo de manifestaciones son «absolutamente evitables» y «retratan un xeito de facer política que eu non comparto».

El subdelegado calificó de «perogrullada» la afirmación de Crespo. «Entendo que a cidadanía estea perplexa con este postureo político», añadió. Asimismo, pidió también autocrítica para el regidor «porque se solicitas unha subvención e logo non es quen de sacar o proxecto adiante, algún fallo cometiches na concepción do propio proxecto ou durante a súa execución».

Losada resaltó que el propio alcalde admitió que los problemas surgen por un informe de Patrimonio de Galicia que obliga a modificar el proyecto y eliminar las placas solares. «Igual a responsabilidade é da Alcaldía por non ter valorado correctamente o proxecto antes de presentalo ou, en todo caso, do departamento patrimonial da Xunta de Galicia por non entender que se trataba dunha rehabilitación con criterios de eficiencia enerxética. Onde están as críticas do alcalde de Lalín á Dirección Xeral de Patrimonio da Xunta de Galicia?», se preguntó.

Por otra parte, aseguró estar perplejo ante las alegaciones de alcalde sobre las negativas previas a la prórroga. «As propias contestacións que recibe non pechan a porta á prórroga e non parece moi acaído prorrogar un proxecto concreto, senón, chegado o caso, todos os concedidos na mesma convocatoria, como efectivamente se fixo. Outra cousa é que o proxecto de Lalín se convertera en inviable diante dos requisitos incluidos por Patrimonio con posterioridade á concesión da subvención estatal», declaró.