El coordinador de Compromiso por Lalín (CxL), Rafael Cuíña, puso el foco en la Mancomunidade de Deza como instrumento para prevenir incendios en la comarca. Considera que es «unha oportunidade para que demostre que pode servir para algo».
En este sentido, asegura que la mancomunidad «ten que ser algo máis que dúas brigadas de obras para asfaltar camiños». Cuíña afirma que es «unha oportunidade única despois de ver o que pasa cos lumes e ante a evidencia do cambio climático», para que la mancomunidad firme un convenio «con Xunta e Deputación para ter unha ampla brigada na comarca, ao marxe do anunciado pola Xunta, que no verán estea preparada para a extinción e no inverno traballe na prevención».
De vuelta a los plenos
El coordinador de Compromiso por Lalín cree que los próximos años «van ser duros» en este apartado, esperando que «aqueles que negan o cambio climático non cheguen a gobernar nunca». En cualquier caso, sostiene que la solución «ten que ser estrutural, e na nosa zona, comarcal».
Finalmente, Rafael Cuíña anunció que su formación regresará a los plenos de la mancomunidad, aunque espera que se convoquen «en tempo e forma. Del mismo modo, indicó que trasladará esta cuestión al próximo pleno de Lalín dentro de los ruegos y preguntas.