El PP denuncia la mala praxis del gobierno cruceño con un establecimiento de la localidad
VILA DE CRUCES
El grupo municipal del PP de Vila de Cruces denunció ayer la mala praxis del gobierno de Xuntos. Tildaron de inadmisible en una Administración democrática lo ocurrido estos días con un establecimiento comercial. Explicaron que inicialmente la Policía Local acudió al negocio, afirmando los populares que hubo amenaza «dun precintado inmediato por unha suposta falta de licenza». A continuación, inciden en su comunicado, «esa falta de comprobación, que era responsabilidade directa do concelleiro de Urbanismo, Juan Carlos Rodríguez, converteu unha cuestión administrativa nunha situación esperpéntica, xerando angustia e indefensión innecesaria para o propietario».
Pero desde el PP incidieron en que al día siguiente de esos hechos con la Policía Local, «o propio concelleiro Juan Carlos Rodríguez chamou ao titular do negocio ofrecéndose a “arranxar a situación”, como se se tratase dun favor persoal». Afirman los populares que esta actitud no resulta un hecho aislado, «senón unha práctica deliberada e xa utilizada outras veces e que é alentada dende a propia alcaldía». Este partido de la oposición reprueba en el ámbito político y ético estas actuaciones, pero apuntan incluso a consecuencias jurídicas.
Los populares consideran que lo ocurrido «podería encaixar no delito de coaccións, ao ameazar cun precinto arbitrario sen base legal; no delito de prevaricación administrativa, ao dar unha orde verbal contraria á legalidade e sen respaldo normativo; e no de tráfico de influencias, cando o concelleiro ofreceu a súa mediación para solucionar un problema que el mesmo contribuíra a crear».
Tildaron de gravísimo que la alcaldía utilice «a autoridade municipal para xerar medo e dependencia en lugar de garantir igualdade, transparencia e respecto á legalidade». Dicen que hubo más casos y que no tolerarán esas prácticas de intimidación y redes clientelares.