Pontón llama a una movilización masiva de la juventud para una «Galiza sen a precariedade e a emigración que deixa o PP»
ELECCIONES 23J

La portavoz nacional del BNG insta a llenar las urnas con la papeleta de su partido para defender el derecho de vivir y trabajar «nunha Galiza tolerante, inclusiva e diversa»
08 jul 2023 . Actualizado a las 17:48 h.La portavoz nacional del BNG, Ana Pontón, animó este sábado a los jóvenes gallegos a votar el próximo 23 de julio a su partido para que puedan «ter futuro en Galiza» y queden libres de la precariedad y la emigración que cree que suponen las políticas de la derecha. «Tende por seguro que o BNG non lle vai fallar á xente moza, nin á hora de defender ante Madrid unha Galiza con futuro e oportunidades, nin á hora de pararlle os pés a esa dereita ultra de ganchete coa extrema dereita que vos quere levar cara atrás», proclamó Pontón durante un acto de campaña en Pontevedra organizado por Galiza Nova, la agrupación juvenil del BNG, en el Campiño de Santa María, en el que también participaron los candidatos por Pontevedra y Lugo, Carme da Silva y Daniel Castro.
Pontón aseguró que el Bloque «vaise deixar a pel» por que los jóvenes puedan tener futuro en Galicia, frente a las fuerzas estatales que solo se acuerdan de la gente joven en campaña «pero que cando gobernan esquécense ou traballan directamente con contra dos seus intereses».
En este sentido, la portavoz nacional del BNG criticó que el PP «pasou olimpicamente dos problemas da xente moza, mirou para outro lado mentres moitos tiñan que coller as maletas, e claramente favoreceu a privatización dos servizos públicos, como o ensino e a sanidade», e hizo que la alternativa para muchos jóvenes fuese elegir entre «precariedade ou a emigración», y en los últimos 14 años tuvieron que salir de la comunidad 200.000 gallegos e gallegas menores de 34 anos «empurrados polas políticas do Goberno do PP, incluído o do agora candidato Feijoo».
Según advirtió, todos los jóvenes gallegos o que viven en la comunidad se juegan mucho en estas elecciones generales, por lo que les instó a votar «co corazón e a cabeza en Galiza». Así, la líder nacionalista apeló al «orgullo de ser galegos e galegas» y pidió la movilización de toda la juventud «ao longo e ancho do país, para encher as urnas» con la papeleta del BNG: «Loitaremos no Congreso por unha Galiza tolerante e inclusiva que rexeita o discurso do odio e da intolerancia que medra da man dunha dereita cada vez máis ultra e dunha extrema dereita racista, machista, xenófoba e profundamente antigalega», proclamó.
Durante el acto, también tomaron la palabra los candidatos por Pontevedra y Lugo. Carme da Silva destacó que «para o BNG a mocidade non é un simple caladoiro de votos, senón parte activa do cambio»; mientras que Daniel Castro destacó la importancia de que los jóvenes «tamén fagan política».