
Insiste en contar con «un grupo galego forte» y que cada escaño nacionalista es uno menos de los «ultras que negan» la violencia contra las mujeres
11 jul 2023 . Actualizado a las 16:43 h.Desde la Alameda de Santiago, junto a las candidatas de Pontevedra y Ourense, Carme da Silva y Noa Presas, y la regidora compostelana, Goretti Sanmartín, la líder del Bloque apeló a concentrar el voto en su partido para dar «unha resposta contundente» a un PP que «asume o negacionismo machista da extrema dereita». «Cada escano máis do BNG é un escano menos a Feijoo, aliado dos ultras que negan a violencia machista», resaltó Ana Pontón en un acto celebrado ante las esculturas de las Marías.
«A violencia machista existe e mata, intentar negala, intentar invisibilizala como fai Feijoo cos pactos da vergoña coa extrema dereita é protexer ao agresor fronte á vítima, é unha indecencia política e moral», denunció la portavoz nacional del BNG. Recordó los pactos de los populares con Vox que, advirtió, «desprotexen ás mulleres e dan alas aos agresores e ao machismo que mata, porque non se pode loitar contra algo que se nega que exista». Pontón cree que esta alianza con la ultraderecha ha llevado al expresidente de la Xunta y candidato del PP al 23J a cruzar «todas as liñas vermellas».

La líder del Bloque apuntó al apoyo de Feijoo a la Rede Madre, plataforma antiabortista «que lle nega ás mulleres o dereito a decidir cando ser nais», y la financiación desde su Gobierno a colegios del Opus Dei «que segregan por sexo». Pontón reclamó frenar la «involución en dereitos e liberdades da alianza de Feijoo coa extrema da dereita» pidiendo el voto a las mujeres y a «todo o movemento feminista galego», al que valoró como ejemplo de lucha llenando las calles con manifestaciones multitudinarias, para que apoyen «masivamente» al Bloque «a favor dunha Galiza que combata a violencia contra as mulleres polo mero feito de selo».
La portavoz nacional del BNG situó a su partido como un «muro de contención» ante la «caverna» que representa «ese PP ultra de ganchete coa extrema dereita machista e antigalega». Insistió así en que «cada escano máis» nacionalista en el Congreso, de cara a contar con «un grupo galego forte», es uno menos para un Feijoo «aliado dos ultras que negan a violencia machista».
En cuanto al cara a cara electoral celebrado ayer entre Pedro Sánchez y Feijoo, Pontón advirtió que fue un retrato del vello bipartidismo y que solo dejó barullo. Reiteró su petición de que en Galicia se organice un debate «en clave galega ao máximo nivel en prime time na TVG».