Ana Pontón critica el «modo mamporrero» de Rueda y lo achaca a su «nerviosismo ante o avance do BNG»

La Voz REDACCIÓN

ELECCIONES 28M

cedida

La nacionalista dice que el presidente no puede dirigir a Galicia cuando «está sendo ridiculizado polo fitipaldi de Ourense», en referencia a Manuel Baltar

14 may 2023 . Actualizado a las 17:22 h.

La portavoz nacional del BNG Ana Pontón ha calificado como «modo mamporrero» el estilo del presidente de la Xunta Alfonso Rueda. Ayer pedía explicaciones sobre la presencia de «asasinos condenados» en las candidaturas de Bildu en el País Vasco. Rueda interpeló al BNG porque «van en alianza e apoian explicitamente» a los de Otegi. En palabras de Pontón está «nervioso» y «desatado» por el avance de su formación. «Está atacando ao BNG por terra, mar e aire facéndome oposición porque mentres o BNG ten un modelo municipal de éxito que transforma en positivo e que mellora a vida das persoas, o PP non ten nada que ofrecerlle nin aos concellos, nin a Galiza».

Pontón estuvo esta mañana en Barreiros, acompañando a la actual alcaldesa y candidata a la reelección, Ana Ermida. Criticó a Rueda, haciendo referencia al presidente de la Diputación de Ourense, Jose Manuel Baltar, sorprendido a 215 kilómetros por hora por un radar de la Guardia Civil en la autovía A-52 en la provincia de Zamora. «Como vai ter un modelo de país quen nin ten capacidade nin autoridade para dirixir o seu propio partido porque hai un fitipaldi en Ourense que lle cala a boca?», argumentó Pontón que atribuyó al presidente dos grandes problemas.

«O primeiro é que non controla o seu propio partido e está facendo o ridículo e sendo humillado por Baltar; o segundo é que sabe que empezou a conta atrás para un cambio real en Galiza que vai liderar o BNG. Isto é o que realmente lle preocupa ao PP que sabe que vai perder as eleccións en canto as convoque porque o ascenso do Bloque é imparable», recalcó Pontón. En ese sentido, puso a Barreiros como ejemplo de como el modelo municipal del BNG es una alternativa «fronte aos de sempre».