Jorquera reivindica que el BNG «si porá aos barrios de A Coruña no centro das políticas municipais»

La Voz A CORUÑA / LA VOZ

ELECCIONES 28M

Jorquera participó en una lectura por el Día Das Letras Galegas con la diputada del BNG Mercedes Queixas
Jorquera participó en una lectura por el Día Das Letras Galegas con la diputada del BNG Mercedes Queixas MARCOS MIGUEZ

El candidato a la alcaldía de A Coruña señaló en un vermú en Os Mallos que esa zona necesita un plan de revitalización urbana con medidas para rehabilitar el parque de viviendas

14 may 2023 . Actualizado a las 18:24 h.

En la quinta sesión vermú del BNG, que tuvo lugar este domingo en Os Mallos, Francisco Jorquera se comprometió con los vecinos «a impulsar un plan de rehabilitación urbana no barrio». El candidato a la alcaldía de A Coruña subrayó que siente ese barrio como propio. «Aquí pasei parte da miña nenez e da miña mocidade», confesó.

En el acto, que contó con música en directo, el cabeza de lista por los nacionalistas señaló que «Os Mallos é un barrio vital, moi diverso, con forte identidade de seu e con fortes lazos comunitarios que unen a veciñanza». Jorquera fue presentado por, Mercedes Queixas, número 3 de la candidatura, con la que participó también en una lectura con motivo del Día das letras Galegas. «Os Mallos son a miña vida. Aquí me criaron meus pais, aquí decidín despois fixar a miña residencia», afirmó la portavoz de Cultura del grupo parlamentario del BNG.

Durante la sesión, el candidato nacionalista resaltó que si los vecinos les dan su confianza «cumpriremos todo aquilo co que nos comprometamos co barrio. Non como o Goberno Local que na práctica incumpriu a maior parte das medidas contempladas nunha moción sobre as necesidades do barrio que, impulsada polo BNG, o Pleno aprobou en outubro de 2021». Porque el líder del BNG coruñés resalto que «o BNG si porá os barrios no centro das políticas municipais, algo que nos últimos 12 anos gobernos locais de distinto signo non foron capaces de facer». 

«Os Mallos precisan un plan de revitalización urbana, con medidas destinadas a rehabilitar un parque de vivendas avellentado, incrementar as zonas verdes e resolver os problemas de accesibilidade», apuntó Jorquera, que subrayó que «non pode ser que vivir nun quinto piso sen ascensor converta a túa morada nunha auténtica prisión».