Vecinos de Cabanas se oponen al cambio de la línea telefónica y exigen fibra y «servizos acordes aos tempos»
CABANAS

Los afectados se sienten indefensos frente a Movistar y piden el apoyo del Concello
26 ene 2024 . Actualizado a las 05:00 h.Vecinos de la parroquia de Santo André, en Cabanas, reclaman el apoyo del Concello para defender sus intereses ante la compañía Movistar. La empresa les notificó por carta que el 19 de abril de 2024 dejará inactiva la central telefónica de la que dependen, por lo que deben solicitar la migración, gratuita, de sus actuales acometidas analógicas de cobre a la nueva tecnología de fibra simétrica de 600 Mb.
«Así o fixemos, para encontrarnos coa sorpresa de que no momento de intentar a nova contratación, non existía cobertura de fibra nos nosos domicilios, nin previsión de despregue por parte de Movistar das caixas de conexión, e que nos ofrecen como alternativa a tecnoloxía de radio», explican los afectados. Rechazan esta alternativa: «Non ten fluidez, nin velocidade, nin permite manter os servizos que temos contratados actualmente».
«Queremos fibra óptica, tal como nos dixeron na comunicación, e que o despregue ata as vivendas se execute pola mesma traza, postes ou fachadas das acometidas actuais», insisten. Se sienten «indefensos», piden la mediación del Ayuntamiento y exigen «un servizo acorde cos tempos», que garantice buena conexión de telefonía e internet.