
Los ciudadanos reclaman al Concello un plan de prevención para evitar nuevas incidencias
16 ago 2025 . Actualizado a las 17:22 h.Tras tres días sin agua o con muchos problemas, en la madrugada del viernes al sábado los vecinos de Neda comenzaron a recuperar el suministro. Los últimos, los de las zonas altas del municipio que ayer al mediodía, explican, comenzaban a tener presión y agua.
Pero los vecinos no quieren que esto vuelva a suceder. Afectados se reunieron ayer con representantes de la asociación de vecinos Ancos para presentar por el registro del Concello un escrito pidiendo explicaciones y mejoras.
«A veciñanza require prevención, manteñemento de instalacións e creación de canles de información adecuadas entre o concello e a veciñanza», reclaman en el documento en el que en el que solicitan al Concello que se comprometa a «establecer un plan de prevención e mantemento regular da rede de subministro de auga, con revisións periódicas que eviten novas avarías; que se habiliten canais de comunicación alternativos ás redes sociais, como chamadas telefónicas automatizadas, mensaxería directa ou bandos municipais; e que se convoque unha xuntanza aberta coa veciñanza afectada para dar explicacións claras do ocorrido e das medidas que se van adoptar a curto e medio prazo».