Pontedeume y Miño piden a la Xunta paradas del transporte del CEIP de Andrade en la urbanización Costa Miño
PONTEDEUME

Una treintena de alumnos residentes en esta zona acuden al colegio eumés
15 oct 2025 . Actualizado a las 05:00 h.Los ayuntamientos de Pontedeume y Miño han solicitado a la Dirección Xeral de Mobilidade de la Xunta de Galicia la creación de dos paradas en la zona de la urbanización Costa Miño, dentro de la ruta de O Fondal a A Regueira (A Chouza) del transporte escolar del CEIP de Andrade. «Xurde da necesidade trasladada ao centro escolar e aos representantes dos dous concellos por parte das familias que viven nesta urbanización», explica el regidor eumés, Bernardo Fernández.
Buena parte de los menores que viven en esa zona del municipio de Miño están matriculados en el CEIP de Andrade, eumés, «dada a masificación do CPI Castro Baixoi», señala. El regidor incide en que con más paradas de bus «solucionaríase a problemática que se está a sufrir coa concentración de vehículos particulares na entrada e saída do centro, creando unha situación real de perigo».
Piden un transporte escolar «digno e axeitado», en palabras de la concejala eumesa de Educación, Alejandra Bellón, que confía en que la Xunta atienda esta demanda «coa maior brevidade». Son unos 30 los escolares afectados.