Jota: «Nótase un cambio de estilo no Celta respecto a Berizzo»

El excéltico aseguró que es pronto para valorar el proyecto de Unzué tras medirse al conjunto celeste ayer con el Brentford

.

Vigo

Jota Peleteiro, que anotó el segundo gol del Brentford contra su exequipo, el Celta, compartió sus impresiones tras el partido con la Radio Galega. «Sempre me gustaron as faltas e trato de adestralas, hoxe entrou e estou contento por gañar a un equipo con moi bos xogadores», expresó sobre su gol y en referencia a los de Juan Carlos Unzué.

Comentó que había tenido oportunidad de charlar con todos sus excompañeros antes del encuentro. «Sempre gusta ver caras coñecidas», señaló para luego analizar cómo vio a los celestes. «Fátalles rodaxe, pero si notei un cambio de estilo respecto a Berizzo. Sempre hai que adaptarse cando vén un novo adestrador e teñen tempo para facelo. É cedo para valorar se o cambio é bo ouo non, pero inicialmente ten outras ideas nas que cre e pode irlles ben. Desexo que sexa así», agregó.

En lo personal, no descartó su salida del equipo en este mercado, ya que aunque se siente muy a gusto, reconoció interés de equipos de la Premier. «Está claro que cando che queda un ano de contrato coma no meu caso os clubes non queren que marches libre e veremos o que pasa, pero non teño ningunha queixa do Brentford, aquí síntome moi valorado». De momento ya ha rechazado la oferta de renovación del equipo.

Votación
1 votos
Comentarios

Jota: «Nótase un cambio de estilo no Celta respecto a Berizzo»