«Pola miña cabeza só pasa a vida no Celta»

la voz VIGO

GRADA DE RÍO

M. MORALEJO

Sergio Álvarez, que está convencido de la salvación, espera cumplir el año de contrato que le queda

01 may 2019 . Actualizado a las 05:00 h.

Cuando se le pregunta a Sergio Álvarez por los tres deseos que le pedía al genio de la lámpara no duda: «Seguir en Primeira, seguir no Celta e gañar un título». De lo primero no tiene ninguna duda porque ve al equipo en el mejor momento del curso. Lo segundo no depende de él. El de Catoira tiene contrato para el próximo curso aunque el club le puede rescindir de un modo unilateral al no disputar 19 partidos (cifra a la que no puede llegar), pero confía en seguir y puntualiza que no escuchará a nadie hasta hablar con el Celta una vez alcanzada la permanencia. Y lo del título, sería para pelearlo en un futuro vestido de celeste.

SITUACIÓN PERSONAL

«Hai que axudar onde toque para deixar a este Celta onde merece, que é en Primeira»

Como sucediera en la salvación del 4 %, a Sergio le toca empujar desde fuera en esta campaña: «É unha situación complicada, sempre queres xogar e axudar ao equipo dende dentro pero nestes momentos, cando o equipo necesita a suma de cada un de nós, ben sexa cando che toque participar xogando ou sexa adestrando para facer que o equipo mellore e nos partidos axudando, agora toca facelo dende fóra. Todo suma para conseguir o obxectivo». Admite que lo pasa bastante peor en el banquillo que bajo los palos: «Para min é un sufrimento continuo. No campo estás concentrado no que tes que facer e non sofres tanto».

CONTRATO

«Oxalá poda seguir ese vínculo entre Sergio e o Celta. Para min sería un pracer estar o vindeiro ano aquí»

El portero de Catoira, con un año más de contrato que el club puede revisar al no jugar 19 partidos, quiere continuar en el Celta, pero deja su futuro en un segundo plano hasta alcanzar la permanencia: «Levo traballando moitos anos e pelexo cada día por este escudo, que me sinto orgulloso de defender. Para min significa moito estar cada día pelexando por estar en Primeira División despois de estar moitos anos en Segunda e oxalá poida seguir ese vínculo de Sergio e o Celta, que para min sería un pracer e un orgullo estar o vindeiro ano aquí». Pero ya advierte que hasta final de temporada no hablará con el club.

OFERTAS

«Chama xente pero ata que cumpramos o obxectivo da permanencia non penso falar con ninguén»

Apunta el portero de Catoira que no tiene ofertas como tales, pero sí ha recibido llamadas interesándose por su situación que quedan a expensas de certificar la permanencia y lo que hable con el Celta en su día. «O primeiro que vou a facer é falar co Celta e a partir de aí farei unha cousa ou outra». A día se hoy no se imagina la vida con otro color que no sea el celeste: «Agora mesmo pola miña cabeza só pasa a vida do Celta, estar aquí e que este club siga crecendo e siga mellorando como creo que está facendo nas últimas tempadas. Seguir aquí sería o mellor».

SITUACIÓN DEPORTIVA

«Vendo os últimos partidos e a dinámica hai que ser positivos e pensar que imos a sacar isto adiante seguro»

Sergio no duda de que el Celta conseguirá la permanencia. Lo hace porque está convencido de que el equipo «está no mellor momento da tempada, polas sensacións que transmite e porque está conseguindo puntos». También por el día a día: «Eu adestro todos os días cos meus compañeiros, sei o que poden dar, sei o gran potencial que temos e non teño ningunha dúbida de que nos imos salvar, pero vai ser duro e difícil».

PARTIDO CON EL BARCELONA

«Tense que ver que nos estamos xogando moito máis»

Sergio recuerda que el Barcelona ha sufrido en Balaídos en los últimos años, pero más allá de los precedentes alude a la diferente necesidad de los contendientes: «Nós temos que ser un equipo agresivo e intenso que se vexa no campo todo o que nos estamos xogando porque eles son campións de liga e non teñen un obxectivo primordial. Tense que ver no campo que nos estamos xogando moito máis que eles e conseguir esa permanencia que máis que iso non se pode transmitir».

UN RIVAL CON SECUNDARIOS

«Estariamos equivocados, veña quen veña será complicado»

El portero no se fía del once que pueda poner Valverde en Balaídos y recomienda ver más allá de los nombres: «Espéranos un partido difícil. Se nós non estamos ao noso mellor nivel, ao 100 % e con esa intensidade e demostrando o noso xogo estaríamos equivocados. Temos que saír mentalizados de que vai ser un partido moi difícil veña quen veña».

Recibimientos

«A min pónseme a pel de galiña só pensalo»

Una de las claves de la recuperación del equipo está para Sergio en la comunión con la afición y cuando se le pregunta por los recibimientos no duda en decir que «a min pónseme a pel de galiña so pensalo porque é incrible que a xente se xunte e te reciba. Ese antes do partido xa che axuda a meterte máis e pensar que non estamos sós, estes todos están con nós e estes van a marcar o primeiro gol e van a ser os primeiros defensas. Para nós é clave que a xente estea facendo isto». En base a esto está convencido del triunfo ante el Barça «que serían tres puntos case definitivos e teriamos a meta a nada».