«Estamos sendo un equipo infantil e así non se gaña en Primeira»

La Voz VIGO

GRADA DE RÍO

Biel Aliño

Rubén Blanco cree que han tocado fondo y habla de tramo de liga «nefasto» hasta ahora

22 dic 2019 . Actualizado a las 22:10 h.

«A veces hai que tocar fondo. Quizais o fixemos e cando tocas fondo non queda outra que saír cara arriba». La reflexión de Rubén Blanco da una idea de la situación en la que queda el vestuario del Celta tras la derrota en el Ciutat de Valencia. Porque el portero mosense se mostró, más allá de ese mensaje de esperanza, muy autocrítico con lo que va de competición, ya «un tramo importante» que tachó de «nefasto».

Blanco hizo un análisis sincero de los problemas del equipo, que afirmó que «son moitos» porque de lo contrario no estarían en descenso. «Temos que ser un equipo maduro e non o estamos a ser. Estamos sendo un equipo infantil que concede moitas facilidades ao rival e ao final podes ter un día de sorte, pero para gañar un partido hai que facer moito máis en Primera», expresó.

La acción del saque de banda en que nadie va a defender y se queda prácticamente vencido le parece un buen ejemplo. «Non é un problema da defensa, é de todo o equipo, do colectivo. Ese gol exemplifica algo que está a acontecer. Ás veces parece que estamos apampanados», dijo. En ese sentido, cree que las vacaciones les pueden «vir ben para desconectar, cargar pilas, que parece un tópico pero agora é o máis necesario», opinó.

A juicio de Rubén, el problema del equipo es «más mental» que físico. «Parece que temos medo a gañar, a pechar os partidos, e así é difícil puntuar nesta liga». Recordó que cuando se deja con vida a un rival como el Levante en su campo, pasa lo que les ocurrió a ellos: «O contrario vai xerar ocasións, xogadas preto da área, poñémonos nerviosos e remontan o partido».

En su resumen del duelo comentó que en la primera parte consiguieron dominar aunque «sen demasiadas ocasións» pero con «algunha clara de gol» que no aprovecharon. Además, abogó a «deixar de falar de que hoxe é o día». «Ás veces dicimos que esta vez imos saír... E a realidade é que o se traballo nos partidos e durante a semana ou non somos capaces de saír desta situación». La receta para hacerlo pasa, según Rubén por «traballar máis que nunca» y aprovechar las vacaciones para «limpar a mente».

Llamó también a «intentar sacar cousas positivas de situacións tan malas» como la que están viviendo. «Se xuntos como equipo o sacamos adiante vainos facer mellores a todos», añadió. Y sin intención de «dar pena» quiso recordar que ellos también son «persoas» y que lo están pasando mal con la situación que vive el equipo.