«Alí estaremos. Incondicionalmente. Sen esperar nada a cambio. Porque nolo pide o corazón»

La Voz VIGO

GRADA DE RÍO

Xoán Carlos Gil

Aficionados y peñas lanzan mensajes para motivar al celtismo de cara al partido del domingo

24 ene 2020 . Actualizado a las 21:21 h.

Algunas lo hicieron de inmediato, nada más consumarse la nueva decepción que para el celtismo suponía la eliminación de la Copa, y otras conforme iban pasando las horas. Pero han sido muchas las peñas celtistas que en las últimas horas han querido mandar mensajes de optimismo y pedir al resto de la afición que se vuelque de cara a la final del domingo frente al Eibar.

«Non hai tempo para laiarse. O domingo temos outra batalla, e esa é aínda máis importante. O equipo debe dar moito, moito máis para acadar o obxectivo. Na bancada debemos amosar que o queremos. Xuntos», eran las palabras de Irmandiños 1923 junto con las etiquetas #AfoutezaECorazón #SCV y #Xuntos. Del mismo modo, la peña de Cualedro, A Mao Negra, pedía: «O domingo tod@s a Balaídos!!! O esforzo non se negocia !!! Agora máis que nunca Afouteza e Corazón!!».

Siareiros Dezaos, por su parte, apelaba a uno de los grandes lemas de los últimos años. «Xa en frío só se nos ocurre unha cousa «Demostrémoslle ao mundo o significado de AFOUTEZA». Domingo toca facer de Balaídos unha caldeira. #XuntosSomosMaisFortes #XuntosConseguiremolo #SempreCelta», proclamaban. Siareiros apelaba a pasar página pronto: «Non temos Copa pero o domingo temos partido contra un rival directo. #moitoporremar».