Finaliza la obra de saneamiento que da servicio a la ciudad deportiva del Celta en Mos

La Voz VIGO

GRADA DE RÍO

CONCELLO DE MOS

El Concello destaca que estos trabajos, en los que el club ha invertido 210.000 euros, permitirán conectarse a los vecinos de la zona

23 nov 2020 . Actualizado a las 16:46 h.

El Concello de Mos ha informado de la conclusión de las obras de saneamiento que dan servicio a la ciudad deportiva del Celta en Mos. El club ha invertido cerca de 210.000 euros en estos trabajos que «amplían a rede municipal cun novo tramo de máis de un quilómetro, que pasa a ser público, e permitiralles futuras conexións ao alcantarillado tanto ás vivendas do lugar como a novos tramos que se pidan levar a cabo desde o Concello», informa el gobierno municipal.

La alcaldesa de Mos, Nidia Arévalo, y el teniente alcalde y concejal de Vías e Obras, Camilo Augusto, informaron de que las obras se encuentran «prácticamente rematadas» a falta únicamente «que se realice a reposición do firme, pois a instalación de ubería e colectores xa está finalizada», aclaran. El proyecto acometido por el Celta transcurre por los montes de Pereiras y conecta en su parte final en laEstrada Generoso Domínguez, parroquia de Cela.

«O proxecto acometeuse para poder conectar os vestiarios e instalacións da Cidade Deportiva en Pereiras coa rede xeral. Pero unha vez realizada esta instalación, esta supón un importante punto de conexión ao saneamento nesta zona da parroquia de Cela, tanto para a veciñanza como para outras dependencias existentes nas inmediacións, como é o caso do Círculo Mercantil», detalla el Concello. El nuevo tramo de red tiene una longitud de 1.102,77 metros y fue financiado y ejecutado por el Celta. Pasa a ser público y servir de conexión también para futuros saneamientos acometidos por el Concello.

Añaden que esta instalación cuenta con la ventaja de «permitir a conexión por gravidade, sen precisar de bombeos de augas residuais, resultando nun importante aforro enerxético e simplificando o mantemento». El principal objetivo, subrayan, es permitir la conexión por gravedad de las nuevas instalaciones celestes en Pereiras con el colector existente en la Estrada Generoso Domínguez.

Arévalo y Augusto declararon sentirse «satisfeitos de que o proxecto deportivo do Celta en Mos revirta, ademáis de en aspectos económicos de creación de emprego etc., na ampliación e mellora da nosa rede de saneamento municipal, acometendo un importante tramo novo con custe cero para o Concello, pero que permitirá futuras conexións ao alcantarillado tanto ás vivendas da veciñanza da zona como a novos tramos que se pidan levar a cabo desde a administración local».