
El portero se mostró feliz por haber podido jugar ante el Gernika y superar la eliminatoria
23 dic 2022 . Actualizado a las 10:20 h.El portero del Celta Iván Villar, titular y capitán frente al Gernika, comentó tras el partido que intenta aprovechar cada ocasión de uque tenga de ponerse bajo paslo. «Veño de tempo parado e para min, xogar no Celta é unha oportunidade e un privilexio que intento aproveitar. Estou feliz», expresó en declaraciones a la Radio Galega.
También mostró su satisfacción por pasar de ronda y destacó que necesitaron adaptación al césped, si bien habían viajado con la idea de que «non ía haber escusas». «O equipo estivo moi serio tanto en defensa como en ataque», añadió. En lo personal, pese a ser un partido tranquilo para él, destacó que «pode parecelo, pero tes que estar atento ao 100 % ao xogo, porque non se sabe por onde pode vir unha ocasión e hai que estar preparado para poder solventala o mellor posible».
Comentó que supo el mismo día del partido que iba a jugar y destacó que «o adestrador ten un papel importante de ter ao grupo unido» y les dice que «pode contar con todos», de modo que está en su mano ponérselo difícil como él intenta hacer. «Penso que estou preparado, estou adestrando ben e intento poñerlle a decisión difícil ao míster. Hoxe contou comigo e estou feliz. Doulle as grazas», añadió. Sobre su competencia con Agustín Marchesín, dijo que los dos aprenden del otro y lo mismo con Coke Carrillo cuando sube.
Villar comentó que le gusta la Copa y que tiene el objetivo de poder disputar este curso algún partido de este torneo en su campo. «Quero chegar a xogar un partido de Copa en Balaídos. A nosa afección meréceo e queremos pasar roldas e chegar o máis lonxe posible». Dijo no tener ningún posible rival preferido en mente, al tiempo que garantizó que afrontarán «con seriedade» el duelo ante el rival que sea.