Los nacionalistas preguntan por los usos que dará al campo el Celta
10 dic 2024 . Actualizado a las 05:00 h.El Bloque Nacionalista Galego pide al alcalde de Vigo, Abel Caballero, total transparencia en el nuevo convenio por la utilización de Balaídos que van a firmar el club y el Concello. También que se aclare el reparto de gastos, si el club va a disponer de la instalación en exclusiva para eventos deportivos o para otros eventos, como los musicales, que ya se han anunciado. Proponen, asimismo, que se incluya una cláusula por una eventual venta o la entrada mayoritaria de capital extranjero para que Balaídos siga siendo «a grande casa celeste».
En su escrito, dice el BNG que «Balaídos non pode ser só público a efectos de gasto, o Celta ten que seguir asumindo o sostemento dun estadio do que é o seu principal e case único usuario», indicando a continuación que «é necesario aclarar se o Celta vai dispoñer de maneira exclusiva das instalacións do estadio para usos non deportivos, como a organización de eventos ou concertos, e a cambio de que lle cede a cidade esa explotación».
Como tercer aspecto, pide la «inclusión de cláusulas que permitan resolver o convenio ante unha eventual venda ou entrada maioritaria de capital estranxeiro no accionariado da entidade. No obxectivo de que Balaídos continúe sendo a grande casa celeste do Celta».