Fredi Álvarez: «Sacamos esa afouteza que temos na Madroa»

LA VOZ VIGO

GRADA DE RÍO

XOÁN CARLOS GIL

El técnico del Celta Fortuna admite que frente al Arenteiro no firmaron su partido más brillante, pero celebra «un paso adelante en compromiso» y el rendimiento de los juveniles

31 mar 2025 . Actualizado a las 11:06 h.

El entrenador del Celta, Fredi Álvarez, señaló que tuvieron «as mellores opcións de cara a facer gol» frente al Arenteiro, aunque en el gol de Hugo González les acompañara la suerte. «Logo tivemos dúas ou tres contras claras. O equipo necesitaba facer goles, tiñamos dous partidos fóra da casa como Barakaldo e Arenteiro, campos moi difíciles e o equipo deu a cara e sacou esa garra, esa afouteza que temos na Madroa», celebra.

El técnico moañés se muestra «contento polos tres puntos e polos xogadores», recordando que en las últimas semanas se habían «xerado dúbidas sobre o proxecto», algo que no ocurrió nunca en el seno del Celta. «Desde o club, o proxecto está moi claro. Marco (Garcés) saíu esta semana a defendelo», revelando que hablaba con él tras el partido de que los juveniles que intervinieron no hubieran tenido el aprendizaje que se llevan de esta cita si hubieran estado en el 8-0 del Juvenil A al Veriña del sábado.

Recuerda en todo caso que «aínda queda moito, hai unha clasificación moi comprimida e non está feito», si bien reciben «un espaldarazo de confianza para o que queda por diante». No oculta que este de Espiñedo «no es el partido más brillante del equipo ni de cerca», pero valora que fueron capaces de defender cuando el rival apretaba y ser solidarios en un campo difícil y donde los locales encajan poco. Valora el trabajo y el «paso adelante en cuanto a compromiso» tanto en este partido como en el anterior, sacando seis puntos de seis que les dan «mucha confianza para afrontar lo que viene».

Fredi detalla que cuando marcaron el segundo gol, eran conscientes de que el Arenteiro «ía meter moita enerxía nos últimos metros» y destaca que Cuéllar les dio a los locales dinamismo y centros al área. «Faltounos un pouquiño máis de control. O partido tivo momentos de ida e volta, en moita pausa e non fomos capaces de atacar eses espazos» que dejaba el rival. Recuerda lo engañoso del marcador de 1-2 y que ese gol cambia la energía de ambos, empujando al que marca y acentuando el miedo a perder lo que tiene el que va por delante. De este modo, valora que fueron «capaces de conter eses últimos ataque do Arenteiro», así como que defendieron bien el balón parado, faceta que les estaba dando problemas.

En cuanto al momento de la expulsión de Diego García, comenta que no se dio cuenta hasta que vio que se enzarzaban. «Son situacións habituais, todos nos xogamos moito. Pero somos dous equipos galegos e moito respecto ao final do partido. Todo quedará nunha mera anécdota e o único que sabemos é que imos perder un xogador por sanción por esa expulsión», señala en referencia a Dela, que vio la roja en el banquillo por protestar en su primera convocatoria tras lesión.

Por último, se le preguntó a Fredi por la presencia de cinco juveniles en el once: los canteranos Hugo Burcio, Pablo Gavián, Andrés Antañón y Óscar Marcos más Jaime Vázquez, llegado este invierno. «Estaba agora falando con Marco Garcés de que estes xuvenís, se xogasen onte no 8-0 contra o Veriña, a aprendizaxe ía ser nula. Sen embargo, hoxe teñen unha aprendizaxe tremenda. Ser capaces de competir nun campo coma este, contra un rival coma este nesta categoría é o proxecto. Teñen persnalidade, capacidade e aquí estamos para intentar achegalos o máximo posible ao máximo nivel e ao primeiro equipo», razona. Considera que los juveniles que están con su equipo, con sus altibajos propios de la edad, están «a un nivel alto, están capacitados para facer cousas importantes no fútbol» y su objetivo tiene que ser «axudalos no camiño».