Carreira: «O Celta é a miña casa e todas as partes unidas fixeron a forza para seguir, que é o que queriamos todos»
GRADA DE RÍO

El canterano revela que Giráldez y Aspas fueron importantes en su renovación y no oculta que tuvo momentos de dudas y preocupación
24 jul 2025 . Actualizado a las 14:08 h.Sergio Carreira compareció este jueves con motivo de su renovación hasta el 2029. El futbolista vigués, canterano del club, mostró su satisfacción, dejando claro que su deseo siempre había sido seguir vistiendo de celeste. «Sempre dixen que son un celtista, é a miña casa. E ademais do meu interese por quedar, estaba o do club e a insistencia de Claudio (Giráldez), ao que lle agradezo a posibilidade de contar comigo. As partes unidas fixeron forza para que siga aquí, que era o que queriamos todos», expresaba.
No esconde que estar a punto de terminar contrato sin haber renovado no es una situación fácil, pero valió la pena para que el desenlace fuera el que pretendía en todo momento. «Sería mentir se non dixese que sempre hai dúbidas, é algo humano. Houbo preocupación, pero acabou da mellor maneira». Reveló conversaciones con Giráldez durante el verano y también con Iago Aspas. «Iago é un gran negociador e insistente. Expúxome a súa opinión sen intentar influírme. Que un xogador coma el te chame en verán para amosarche ese interese en que siga, para min é suficiente».
Después de haber logrado la clasificación europea, Carreira quería disfrutarlo desde dentro, como así será. «O ano pasado fun parte dun proxecto precioso, conseguimos un logro histórico e non desfrutalo tería sido unha pena. É a miña casa, familia, clube... Todo era favorable para que quedase». Tampoco oculta que después de tres cesiones, había dudas cada vez que volvía sobre sus opciones de permanecer. «O primeiro ano de cesión, a ambición de volver existe, a segunda e terceira, dis: ‘O primeiro ano non quedei, a ver agora'. Máis incertidume. Pero sempre pensei en quedar».
No le importa la banda donde lo sitúe el técnico con tal de jugar y es partidario de no ponerse metas altas y de disfrutar todo lo que se pueda. «Debemos ver o reflexo do ano pasado, que o comezo non foi tan bo e a xente tiña como un obxectivo máis baixo e máis adiante, xa se verá. Debemos desfrutar do que temos, que é histórico», afirma. Así, las metas que él mismo se marca están claras: «A curto prazo, o meu obxectivo é que os minutos que teña, sexan moitos ou poucos, sexan da maior calidade posible. Tamén desfrutar, que ás veces o duro do fútbol e a tensión non che deixan desfrutar».
Cree que la presión la pondrá el entorno y no ellos mismos, especialmente, en lo que se refiere al retorno del equipo vigués a la Europa League. «Para moitos vai ser a primeira vez e non sabemos se a única. Oxalá flipemos moito», decía preguntado sobre la campaña de presentación de la tercera equipación del equipo, en la que ejerció de actor junto a sus compañeros Damián Rodríguez y Ana Toubes en una campaña irónica del Celta que llama a prestar más atención a la vida real y menos a las pantallas.
Carreira, como Giráldez, relativiza los resultados de esta etapa de preparación: «Xogamos con tres equipos portugueses que tiñan unha rodaxe maior. A pretempada está para ver os erros e corrixilos, o momento é agora; non é preocupante». Ahora, ya son ellos los que cuentan con más rodaje, pero el discurso se mantiene. «Xa non temos a escusa da rodaxe, levamos tres partidos e aínda que queremos gañar, esperamos que as sensacións sexan as mellores», sostiene.
Una de las renovaciones más solicitadas ? pic.twitter.com/IB4STVedtl
— Grada de Río (@gradaderio) July 24, 2025
Antes de que Carreira tomara la palabra, el director de fútbol del Celta, Marco Garcés, introdujo el acto: «Estamos muy contentos de oficializar algo que no es noticia, pero nos pone contentos y es parte del plan que tenemos de renovación de canteranos». Constataba, asimismo, que se trata de «una de las renovaciones más solicitadas por afición, compañeros, club. Ha ratificado su nivel y se ha convertido en importante en el vestuario, en las oficinas. Nos da mucho gusto».