Miguel Román: «Cando entras ao campo e ves a xente coa que xogabas antes, fai o debut máis sinxelo»
05 sep 2025 . Actualizado a las 05:00 h.Miguel Román debutó el pasado domingo en Primera División. A los 22 años y después de un largo periplo que lo dejó dos años atrás en el Celta Fortuna tras un exitoso paso por el Pontevedra. En su estreno, el centrocampista de Gondomar tuvo como compañeros a cinco jugadores con los que había coincidido en algún momento en sus dos temporadas en el filial y eso le tranquilizó: «Sentinme moi cómodo. Cando entras ao campo e ves a Javi Rodríguez, a Manu Fernández, que hai dous anos ou un ano xogaba con algúns en Primeira Federación, sénteste cómodo e fai o debut máis sinxelo».
Román nunca estuvo en el radar del Celta en categorías inferiores, pero tampoco le importó. Lo suyo era jugar por diversión: «Xogaba ao fútbol porque me gustaba, nunca pensei iso. Intentaba seguir progresando e crecendo como xogador», asegura. En el Pontevedra llegó su eclosión y cuando el Celta tocó a su puerta, también lo hizo el Barcelona, pero él lo tenía claro: «É certo que tiña ofertas, pero a miña prioridade era quedar no club da miña vida e, por sorte, aquí estou».
23/3/2024, Primera Federación.
— Grada de Río (@gradaderio) September 3, 2025
31/8/2025, Primera División.https://t.co/jF7mNfB4yu pic.twitter.com/Gh3k2PFv3O
Y cuando llegó a Vigo, lo hizo con las máximas aspiraciones: «Cheguei cos pés no chan. Sabía que ía ser moi complicado e ía estar traballando no Celta Fortuna para que o día mañá, oxalá pasase iso». Lo que finalmente sucedió ante el Villarreal. Ahora, se plantea el primer año como un ciclo de aprendizaje en el que intentará «aportar o máximo e ir progresando pouco a pouco».
Reconoce el gondomareño que de celeste ganó la autoconfianza que le faltaba: «Creo que é unha das cousas que mellorei nestes dous anos do Celta B, a confianza en min mesmo, crer en min mesmo, e penso que iso, para un xogador, é fundamental».
Tranquilidad con el equipo
En cuanto a la situación del equipo, con tres empates en cuatro partidos, Miguel Román está tranquilo: «Temos unha plantilla moi completa, moi competitiva. É certo que non empezamos cos mellores puntos posibles, pero estamos na xornada 3, queda moita liga por diante e hai que estar tranquilos». En nueve días, les espera el Girona.