Hugo Álvarez: «Foron días duros vendo os bosques arder e agora temos a oportunidade de axudar» 

LA VOZ VIGO

GRADA DE RÍO

M. V. F.

El canterano del Celta anima a la afición a que acuda al partido solidario Xuntos contra o lume de este miércoles en Balaídos

07 oct 2025 . Actualizado a las 16:17 h.

El futbolista del Celta Hugo Álvarez destacó este martes en rueda de prensa que el vestuario del equipo vigués tiene «moitas ganas» de disputar el partido solidario Xuntos contra o lume frente a la selección de Ourense este miércoles (Balaídos, 20.00 horas), cuyos beneficios irán destinados a la reforestación tras los incendios de hace unas semanas. «Estamos moi ilusionados con este partido para poñer o noso gran de area e poder axudar», señala.

Como ourensano, le toca más de cerca y también se refirió a cómo vivió él los días más complejos de los incendios. «Teño xente cercana que se viu moi afectada. Foron días duros nos que estar centrado na competición, pero chegaban noticias e víamos as imaxes. Cando viaxaba a Ourense a ver aos meus pais, viamos todos os bosques arder e era complicado», relata. Por eso ahora valora la «oportunidade de aportar, de axudar» con lo que está en su mano, y así lo quieren hacer.

Llama a la afición a que «se anime e participe» para arrimar el hombro todo lo que se pueda. «Espero que a xente se anime. Ourense queda a unha horiña, tampouco é moi lonxe, que a xente galega aporte o que poidan. Intentemos que se vendan as máximas entradas posibles e disfrutar dun bo ambiente», anhela. Sobre la camiseta verde que vestirán, comentaba: «Penso que é bonita e que a imos gardar cunha gran alegría. É para algo solidario e a min, persoalmente, gústame bastante».

Para esta cita, Claudio Giráldez ha citado a siete jugadores del filial. «É un partido que van disputar moitos canteiráns, temos a oportunidade de xogar con eles e disfrutar deles. Vai a ser un partido bonito. Sabemos que a selección de Ourense ten un gran nivel», comenta. Y varios jugadores que conoce, incluso dos ex de la cantera del Celta de su misma generación del 2003. «É especial. Xoguei con Santi Prado e con Jose (Pérez). Temos unha boa relación. É un reencontro que seguro que nos alegra moito a ambas partes», indica.

Cada vez mejor en lo físico

Hugo Álvarez también respondió sobre cómo se encuentra en el plano físico después de que la lesión de la temporada pasada, más latosa de lo esperado, le dejara secuelas durante largo tiempo. «Estou moito mellor. É unha lesión que, de cando en vez, dáche algún golpeciño de dor, pero estou moi tranquilo. Sei que estou a traballar ben e estame a responder moito mellor do que estaba a responder antes», asegura.

Preguntado sobre el rol que prefiere ocupar en el campo, en una temporada en la que Giráldez ya comentó que iba a jugar más como enganche que como carrilero por las necesidades del plantel, no tiene preferencia. «Eu adáptome e intento dar sempre o meu 100 % en calquera posición. Intento estar centrado niso, en axudar ao equipo e adaptarme ao que equipo necesite».