



































Alejandro Blanco, presidente del Comité Olímpico Español, se encargó de pregonar la cita
02 may 2025 . Actualizado a las 10:27 h.Tradición, emoción y compromiso con el territorio fueron los denominadores comunes de la inauguración de la Feira do Viño do Ribeiro, que se prolongará durante todo el puente festivo.
El pregón lo pronunció Alejandro Blanco, presidente del Comité Olímpico Español, que ofreció un discurso basado en la memoria: «A vendima é un dos mellores recordos da miña infancia: recoller as uvas, levalas no cesto que me regalaran os meus avós, e por suposto ese momento máxico que é o pisado das uvas». «Os sabores de Galicia, como o viño do Ribeiro, son sempre un trago que sabe a morriña e á terra», añadió durante su intervención.
La presidenta del Consello Regulador, Concha Iglesias, recordó que la de O Ribeiro es una de las ferias del vino más antiguas. Estuvo arropada, entre otros representantes institucionales, por el titular de la Diputación, Luis Menor, que habló del futuro de la DO: «Sabemos de onde vimos, sabemos onde estamos e sabemos a onde queremos ir; adaptándonos constantemente a este mundo cambiante».
El subdelegado del Gobierno, Eladio Santos, felicitó a los viticultores y llamó a la participación en la feria: «Celebramos un produto moi premiado, pero tamén unha historia, unha cultura e unha maneira de entender o vínculo coa terra».
Patrimonio
El alcalde de Ribadavia, César Fernández, valoró la importancia de la cita porque pone en valor el producto estrella de la comarca. «A Feira do Viño do Ribeiro é un evento que promociona e pon en valor o noso viño do Ribeiro. Un produto grazas ao cal somos o que somos, que significa historia, tradición e innovación. Unha historia unida á de Ribadavia e ao seu patrimonio cultural e histórico, que non podería entenderse sen o papel que xogou o viño no seu desenvolvemento», aseguró.
Catas y talleres de cocina fueron algunas de las actividades desarrolladas en una jornada en la que acompañó el tiempo.