El alcalde de Trasmiras exige una solución ante la falta de un médico titular en el centro de salud
TRASMIRAS

La semana pasada no hubo facultativo al contagiarse el sustituto de covid
26 abr 2022 . Actualizado a las 05:00 h.El alcalde de Trasmiras, Emilio José Pazos Ojea (PP), remitió el viernes a la gerencia del Área Sanitaria de Ourense, Verín e O Barco de Valdeorras un escrito solicitándole una solución definitiva y a la mayor brevedad posible a la falta de facultativos que sufrió el concello durante cuatro días. Pazos Ojea tomó la decisión de enviar una comunicación, afirma, «logo de que as súas xestións telefónicas non desen o resultado agardado». Según explica: «Dende o pasado martes o concello de Trasmiras quedou sen facultativos que atendesen aos nosos pacientes. O médico titular leva varios meses de baixa e todo apunta a que non volverá a reincorporarse ao seu posto de traballo. A sanitaria que o substituíu enfermou da covid e tivo que causar baixa necesariamente tamén, seguindo os protocolos do Sergas». Lo que supuso que los vecinos tuvieran que desplazarse hasta Sarreaus
El alcalde critica: «Malia que nos pese, a médica substituta de Trasmiras si ten obriga de desprazarse a Sarreaus porque é persoal contratado do Sergas e débese ao que lle indique a Xerencia. Pola contra, a titular da praza en Sarreaus non ten obriga algunha de acudir ao consultorio de Trasmiras, por iso son os nosos pacientes os que se vén na necesidade de ir ata o centro de saúde do municipio veciño, aínda que a min, e a eles, lles resulte un evidente trastorno».
El regidor quiere una solución definitiva que evite casos como el del pasado jueves, dice, en el que se desplazó el helicóptero del 112 y no había en el municipio un médico disponible «co grave risco que para a vida do paciente iso supuxo». En las próximas fechas solicitará una reunión con el gerente para exponerle el problema y solicitarle que «actúe con previsión e cubra de xeito definitivo a praza do médico titular de Trasmiras e evitar así que os pacientes do municipio queden sen asistencia médica varios días, como así ocorreu a pasada semana».