Vecinos de Moraña denuncian el desprendimiento de una roca de 14 toneladas de las obras del polígono eólico

Alfredo López Penide
López Penide MORAÑA / LA VOZ

MORAÑA

AMIL SEN EÓLICOS

Amil Sen Eólicos criticaron que la piedra rodó descontroladamente atravesando, al menos, dos caminos vecinales y arrasando con con todo lo que se encontraba a su paso

29 feb 2024 . Actualizado a las 15:57 h.

A través del colectivo Amil Sen Eólicos, vecinos de Moraña denunciaron el hallazgo de «unha pedra de case 14 toneladas a máis de 200 metros monte abaixo das obras do polígono eólico Acibal». Añadieron que se dio aviso al Seprona de la Guardia Civil, toda vez que en la piedra de granito se observaban «buratos preparados para insertar dinamita».

En este sentido, explicaron que la roca «rodou descontroladamente monte abaixo ata chegar a 215 metros do límite das obras, xusto debaixo da explosión que voou polos aires o Coto do Mouro». De hecho, incidieron en que es perfectamente visible el camino que siguió la piedra destruyendo a su paso «xestas de ata catro metros de alto coma se fosen palla».

De igual modo, advirtieron que atravesó hasta dos caminos de monte sin que se hubiese preavisado a los vecinos. Estos, según reseñaron desde Amil Sen Eólicos, «temen as catastróficas consecuencias de que un veciño se atopase pola zona o día das voaduras».

Asimismo, reconocieron su temor «pola integridade dos petróglifos (...), xa quealgunha das voaduras do monte Acibal realizáronse ata a só 15 metros de algún deles».