García Comesaña: «A parcela municipal non é solución para o aparcamento do Clínico de Santiago»

La Voz SANTIAGO

SANTIAGO

PACO RODRÍGUEZ

El conselleiro de Sanidade afirma que el Concello debe implicarse económicamente para solucionar el problema

28 oct 2023 . Actualizado a las 05:00 h.

El conselleiro de Sanidade, Julio García Comesaña, insiste en que el Concello de Santiago debe implicarse económicamente en la solución del problema de aparcamiento del Hospital Clínico, como en A Coruña y Pontevedra, y en el rechazo a la solución propuesta por el gobierno local de Goretti Sanmartín, que reiteró la iniciativa del ejecutivo anterior de Sánchez Bugallo al ofrecer a la Xunta una parcela municipal en sus inmediaciones para construir un párking.

«Hai que sumar todas as solucións, a parcela pode axudar, pero o que pense que con esa parcela se resolven os problemas de aparcamento neste complexo, písao pouco. Hai que pensar en solucións a curto, medio e longo prazo. Nós estamos máis en sentarnos, traballar e logo tomar decisións, pero non de xeito unilateral e vendo só unha pequena parte do problema», dijo García Comesaña al ser preguntado ayer por la parcela municipal.

El conselleiro de Sanidade explicó que la reunión a la que la Xunta convocó a Goretti Sanmartín el 7 de noviembre para hablar de la ordenación del ámbito hospitalario se enmarca en el objetivo de «buscar entre todos a mellor solución». García Comesaña insistió en que hay que pensar en el futuro más que en el corto plazo, «e no futuro pensamos no transporte urbano, no interurbano, nos accesos e no aparcamento. A idea é falar de todas elas, pero non exclusivamente dunha parcela concreta que ademais non está especialmente cerca do hospital», añadió.