Besteiro señala la cooperación entre el Estado y la Xunta como la clave de la recuperación tras el apagón

SANTIAGO

José Ramón Gómez Besteiro
José Ramón Gómez Besteiro

El secretario general del PSdeG apuesta por uan vuelta total a la normalidad antes de centrarse en las causas del suceso

29 abr 2025 . Actualizado a las 14:09 h.

José Ramón Gómez Besteiro considera que la «colaboración» entre el Gobierno central y la Xunta durante el apagón, que consideró «clave para recuperar a normalidade». El portavoz del PSdeG destacó la decisión del Ejecutivo de Alfonso Rueda de solicitar la declaración del nivel 3 de emergencia, lo que permitió que el Gobierno central entrase «en acción» y asumiese «o control da situación en Galicia».

Besteiro señaló el apagón como «un dos episodios máis difíciles que lembramos nos últimos anos» porque en cuestión «de minutos» miles de personas vieron alterada su vida diaria y se puso en riesgo el funcionamiento de servicios básicos, una situación a la que «só desde a cooperación e a responsabilidade somos quen de facerlle fronte».

El portavoz de los socialistas, que estuvo «en contacto permanente coa Xunta, a Delegación do Goberno e os concellos, ofrecendo colaboración total para axudar a restablecer a normalidade porque é o que toca en momentos como este», añadió que la crisis «demostrou a forza dunha sociedade como a galega: solidaria, responsable e capaz de superar calquera adversidade». Agradeció el trabajo «de todos os servizos públicos: o sistema sanitario, que respondeu con solvencia, os medios de comunicación, o profesorado, que axudou a manter a conciliación, as forzas de seguridade e os equipos de emerxencia, sempre ao pé do país cando máis se precisa, e cada persoa anónima que tivo un xesto de axuda» y, en conjunto, «a resposta exemplar da cidadanía galega, que actuou con calma, prudencia e solidariedade».

El secretario general del PSdeG inssitió además en que «agora toca facilitar a recuperación total da normalidade e garantir unha avaliación rigorosa do sucedido» para luego, «unha vez estabilizado o país (...), analizar con serenidade o acontecido e extraer as leccións necesarias»