Borja Verea afirma, sobre la marcha de Ryanair, que el «cóctel do PSOE e BNG é letal para Santiago»
SANTIAGO
El popular critica que Aena no mostrase «vontade nin capacidade» para buscar alternativas con la compañía irlandesa
05 sep 2025 . Actualizado a las 05:00 h.El PP de Santiago lamentó ayer el anuncio de la retirada de la base de Ryanair en Lavacolla y la reducción de sus conexiones, situación que achacó al Gobierno central, pero que también vinculó con la gestión del ejecutivo local. «O cóctel do PSOE e BNG é letal para Santiago», afirma el líder y portavoz del PP en Raxoi, Borja Verea, quien sostiene que «a nefasta xestión do PSOE desde Aena e as políticas turismofóbicas do BNG desde Raxoi estanse cargando o aeroporto de Lavacolla».
El popular lamentó también que el Gobierno central no mostrase «vontade nin capacidade» para sentarse con Ryanair para buscar alternativas que «garantan a continuidade da base» de la compañía irlandesa en Santiago, una falta de voluntad en la que ve «outro exemplo do maltrato do PSOE de Pedro Sánchez a Santiago e a Galicia, un maltrato do que é cómplice o seu socio aquí en Santiago, o BNG». Así lo expuso Verea en un comunicado en el que observa que el ejecutivo municipal entre nacionalistas y Compostela Aberta «ten que estar encantado, porque se está cumprindo ao pé da letra a súa folla de ruta turismofóbica: unha cidade máis pequena, máis illada e máis pechada».
Aparte de la reducción de las conexiones aéreas para la ciudad, Verea cuestiona la pérdida de puestos de trabajo que conlleva la retirada de la base de Ryanair y dice, frente a quienes sostienen que «a industria turística non xera emprego», que se lo expliquen «ás 120 familias que van perder o seu traballo un día antes do comezo dos colexios dos seus fillos». Para el popular, el Gobierno de Pedro Sánchez no se ha implicado «en defender uns empregos e unha infraestrutura estratéxica para Galicia, demostrando a súa falla de estratexia e de visión de futuro por parte de Aena».
El líder de la oposición municipal reiteró en ese mismo comunicado el compromiso de su formación «coa defensa do emprego, da conectividade e da vocación internacional da capital galega», y sostiene que Compostela no puede «resignarse» a perder el objetivo, dice, de «transformar o aeroporto de Lavacolla no aeroporto internacional referente do noroeste peninsular, e moito menos por culpa de decisións políticas equivocadas».