El curso comenzó en A Baña con autobuses con insuficientes plazas para todos los escolares

e. f. NEGREIRA / LA VOZ

SANTIAGO

miguel souto

En Nantón sistemáticamente se queda algún niño sin entrar

17 sep 2025 . Actualizado a las 05:05 h.

El CPI de San Vicente, en A Baña, inició el curso con graves incidencias en el funcionamiento del transporte escolar. Alicia Paredes, presidenta de la asociación de familias (AFA) Avania, denuncia la situación: «Temos dúas rutas problemáticas; a quen ten a última parada en Nantón e a que acaba en Ceilán. Nesta última, que ten 23 prazas asignadas, xa van varias ocasións en que mandaron buses con menos prazas, polo que nun caso quedaron catro nenos que non chegaron ao cole e noutro foron doce escolares que quedaron no cole, esperando a facer dúas viaxes e nunha delas, a monitora tivo que ir de pé».

Añade que en la ruta que tiene la última parada en Nantón «onde hai dez nenos, sistemáticamente queda alguén sen entrar no autobús por falta de prazas». La AFA trasladó este lunes sus quejas a la dirección del centro que, a su vez, las elevó a Mobilidade para que la concesionaria Monbus solucione la problemática. Les dijeron que lo harán esta semana.

En malas condiciones

Alicia Paredes comenta que el problema se solucionaría si el autobús que viene de Ceilán, que actualmente dice que tiene 33 plazas, tuviese 50. Además, denuncian que uno de los buses que no se presentó a la salida del colegio «chegou máis tarde

botando fume e en malas condicións e, noutro caso, na ruta do Busto, veu un bus sen suspensión e que non subía as costas, polo que non fixo unha parada».