Gilsanz: «Se queremos ter rapaces xogando, temos que poñelos»

La Voz

TORRE DE MARATHÓN

Óscar Gilsanz
Óscar Gilsanz CIERZO VISUAL

El entrenador del Deportivo reivindicó el rendimiento de los canteranos en el partido de La Romareda

25 may 2025 . Actualizado a las 22:20 h.

Adrián Guerrero para empezar y Kevin para el final. Mardones no salió del banquillo. Más que a los canteranos, el Dépor dio vuelo en Zaragoza a esa unidad B en la que ni Óscar Gilsanz ni Idiakez han confiado. Son una serie de futbolistas que en esta recta final de competición están disfrutando de un protagonismo al que los resultados no paran de quitar la razón. Aún así, el entrenador de Betanzos volvió a poner la cara por ellos después de la tercera derrota consecutiva. «Ao logo da tempada o equipo sempre foi a máis a nivel competitivo. Levamos tres partidos cunha mala racha de resultados, e hoxe (por el partido de ayer) se viu a dificultade de conseguir según qué obxectivo. Vimos aquí un campo entregado a por unha salvación. Nós a acadamos fai tres xornadas. Hai que poñer en valor o esforzo dos futbolistas. Eles foron ao limite ao longo do ano. É para por en valor o que se consegue. Non creo que esta sexa a imaxe do equipo. Ao longo da Liga o equipo competiu sempre mellor. Teño que facer un cómputo global das 29 xornadas que levo á fronte do equipo», señaló al término del partido.

Al respecto del rendimiento que dieron los canteranos en el encuentro, Óscar Gilsanz también reivindicó su papel. «Se queremos ter rapaces xogando, temos que poñelos. Estiveron ben e fixeron o que había que facer. Estiveron moi ben en liñas xerais. Cando un club quere ser de canteira os xogadores teñen que coller o ritmo de competición», explicó, antes de reconocerse fastidiado por la derrota final: «Cando non gañas sempre estás amolado, pero hoxe (por este domingo) o equipo saiu con personalidade, nun ambiente extraordinario para que a afección local axudase ao seu equipo, pero nós fumos capaces de atacar cos dous extremos. Faltou o último pase, pero este partido non tivo que ver coas últimas derrotas. Podo estar amolado polo resultado, pero non pola actitude dos futbolistas, que foi boa», insistió.

Charlie Patiño también hizo declaraciones al término del partido disputado contra el Zaragoza: «Quiero jugar en el Deportivo, me gusta este club. Estoy contento aquí, con la ciudad, el equipo y mis compañeros. Veremos qué sucede la próxima temporada».