A Cañiza estrena su gran parque central

A CAÑIZA

cedida

El espacio cuenta con 4.429 metros cuadrados y varias zonas de ocio interconectadas

07 abr 2021 . Actualizado a las 23:17 h.

El Concello de A Cañiza gana desde hoy un nuevo y moderno espacio público de convivencia para los vecinos con un nuevo parque central de 4.429 metros cuadrados y varias zonas de ocio interconectadas, una obra que supone una auténtica transformación en la localidad financiada con ayudas del Plan de Reequilibrio y el Plan Concellos de la Diputación provincial. La presidenta, Carmela Silva, y el alcalde, Luis Gómez Piña, acompañados del diputado de Cooperación, Santos Héctor, y de la corporación municipal, estrenaron este equipamiento en el centro del municipio, que cumple con la filosofía de la institución provincial de recuperar espacios para la ciudadanía. 

Silva destacó «que é un lugar de convivencia, porque iso tamén marcha unha forma de transformar e construír concellos; ter lugares de reunión onde a xente se poida atopar e convivir. Iso crea un modelo de sociedade»

Añadió que «vai garantir que toda a xente teña dereitos e servizos viva onde viva. E por fomentar que o espazo público sexa recuperado para as persoas, para que poidan desfrutar de todos aqueles equipamentos que fan que se sintan máis felices de vivir nun lugar. Son das convencidas de que a única posibilidade de manter a poboación en todo o territorio é garantir que todas as persoas poidan ter aqueles servizos que se demandan no século XXI». 

Para Piña, este« é un instrumento fundamental na actuación municipal no conxunto da provincia e, na Cañiza, aquelas actuacións que se viron nos últimos anos teñen todas o selo do Plan Concellos». Tuvo un reconocimiento para una vecina de la zona, Inocencia Pérez, que facilitó al Concello de forma gratuita un terreno de su propiedad y que recientemente falleció a consecuencia de la pandemia.