Leticia Santos, tras lograr la mayoría absoluta en Moaña: «Queremos que a veciñanza de Moaña viva sen que lle falte de nada»

Monica Torres
m. torres MOAÑA / LA VOZ

MOAÑA

cedida

La regidora del BNG cosecha unos resulados históricis tras ocho años en el poder

30 may 2023 . Actualizado a las 05:00 h.

El BNG de Moaña ha cosechado una mayoría absoluta histórica tras ocho años en el poder. El equipo de Leticia Santos ha ganado tres ediles, pasando de siete a diez, y ha dejado al PP en los seis que ya tenía. La subida de los nacionalistas es tanto a costa del PSOE como de los independientes, ya que ambas formaciones pierden dos ediles y se quedan cono uno.

Santos se convierte así en emblema del Bloque en la comarca de O Morrazo. «É moi ilusionante traballar así, cando a veciñanza da túa vila, dunha maneira tan contundente, dá a súa confianza ao proxecto que representa o BNG. Recoñecen e premian o noso traballo e nos dan máis confianza aínda, máis marxe para traballar e seguir a aumentar o ritmo de transformación de Moaña para convertela no mellor lugar para vivir», manifiesta la alcaldesa. «Queremos que a veciñanza de Moaña viva aquí sen que lle falte de nada. Sobre todo, que todas as persoas teñan igualdade de oportunidades e poidamos gobernar con elas porque o noso é un proxecto colectivo, no que cabemos todos», resaltó

La regidora quiso agradecer el trabajo realizado por sus socios del PSOE, con el que mantuvieron «un goberno estable, que funcionou ben, e nestes catro ano cumplimos cos compromisos coa veciñanza dando ademais unha moi boa resposta na crise do covid», apuntó. Pero ya no necesitará apoyos. Ahora afronta una nueva etapa en solitario. «Máis tranquilos en canto a que somos dez persoas do mesmo grupo, pero tamén o tomo con máis responsabilidade porque a xente depositou masivamente a súa confianza en nós», señala.

Entre los proyectos prioritarios, Leticia Santos apunta el auditorio municipal y las primeras viviendas de alquiler social. En la lista está también la nueva escuela de infantil de cero a tres años en Domaio, la humanización del entorno de San Bartolomeu en Meira y en el casco histórico de O Cruceiro, así como finalizar el paseo de A Seara.