Gregores, que anunció que sería edila no adscrita, renunció ayer al acta
25 oct 2025 . Actualizado a las 01:40 h.El miércoles, la concejala por el Partido Popular en Tui Pilar Gregores sorprendía anunciando que dejaba el grupo municipal tras «un ano de illamento e exclusión dentro do grupo», situación que, «non só dificultou o exercicio responsable e eficaz» de sus funciones, ya que también «menoscabou» su integridad personal y política. Insistía en que «ante a falta de liderado e implicación do portavoz do grupo municipal, Nico Montes, continuarei o meu labor como concelleira non adscrita, mantendo intacto o meu compromiso coas veciñas de Tui». Este viernes, dos días después de su anuncio, la concejala presentó su renuncia al acta en el Concello.
La decisión de Gregores, que declinó hacer declaraciones a La Voz, fue anunciada por el PP de Tui. El portavoz de los populares indica que se produjo un malentendido sobre el futuro político de la edila. «Pilar decidiu ceder a súa acta para facilitar a renovación do grupo, posto que temos maneiras distintas de afrontar o labor político, e é algo respectable e que enriquece e engrandece ao PP de Tui porque creo moito na diversidade. Nós respectamos a súa decisión», manifestó Montes.
El concejal popular anunció que Jorge Lima será su sustituto e insiste en que «se cursen canto antes as credenciais de Jorge Lima para facilitar a súa inmediata incorporación co obxectivo de manter un grupo municipal forte, de seis concelleiros, tantos como ten o goberno local, para defender todos os días e na rúa aos veciños fronte a unha situación de parálise que está a levar a Tui por un mal camiño». Montes también agradeció a la concejala «su gran trabajo y dedicación de estos años».
La decisión de Gregores llega dos días después de afirmar que el PP no puede construir «un proxecto sólido nin avanzar cando a desgana e a falta de compromiso son a práctica habitual. A política require dedicación, compromiso e unha visión orientada ao servizo das persoas. Cando estes valores non se reflicten na toma de decisións do grupo, a miña permanencia nel carece de sentido». La edila afirmaba el miércoles que, aunque abandonaba el equipo que dirige Nico Montes y seguiría como concejala no adscrita, mantendría su «compromiso con Tui e co Partido Popular intacto». Dos días después la decisión que anunció en un comunicado a los medios de comunicación cambió por completo.
Pilar Gregores emitió un comunicado ayer por la tarde en sus redes sociales en el que indicaba que «finalmente, non vou continuar como concelleira non adscrita e entrego a miña acta para non prexudicar ao partido na súa toma de decisións. Foi unha decisión moi difícil, porque sentía que o xusto sería quedar e seguir desempeñando as miñas funcións, pero entendín que o correcto era dar un paso atrás e deixar que outra persoa poida ocupar o meu lugar». Además, añadió que «voume coa conciencia tranquila e coa certeza de ter dado o mellor de min en cada momento».
La renuncia de Gregores y la llegada de Jorge Lima supone que la suma de concejales en el pleno siga siendo la misma. El PSOE, partido que gobierna Tui, tiene 6, el PP 6, el BNG 4 y C21 uno.