El PP rechazó ayer por la mañana en el Parlamento de Galicia una iniciativa del BNG que perseguía anular el convenio para desbloquear el urbanismo de Barreiros y dedicar el dinero previsto a políticas de rehabilitación de viviendas.
Durante el debate de la proposición no de ley las posturas fueron, como se esperaba, totalmente radicales. La portavoz de urbanismo del BNG, Teresa Táboas, acusó al PP de apostar por un urbanismo que no cumple la ley ya que, a juicio del BNG, todos los servicios básicos que se van a crear (traída de agua, saneamiento, urbanización de viales y frentes de parcelas) deberían ser asumidos por los promotores, no parcialmente con fondos públicos. Táboas insistió en la necesidad de anular un convenio que, a su entender, solo pretende tapar con recursos públicos «os problemas que o PP creou».
Por el PP, el diputado José Manuel Balseiro solicitó a BNG y PSOE que rectifiquen «a súa estratexia crimininalizadora contra Barreiros». Y añadió: «No caso concreto do descurso belixerante que o PSOE mantén en Santiago contra o convenio, aconséllolles que falen cos seus compañeiros socialistas na Deputación de Lugo, que non só asinaron o convenio, senón que ademais achegarán fondos para a súa execución». Balseiro insistió en la necesidad de poner fin al desbloqueo del urbanismo de Barreiros y acusó al BNG de ser «a formación política que máis dano causou aos veciños de Barreiros».