
Barcia subraya la repercusión económica del certamen náutico-pesquero
16 may 2013 . Actualizado a las 07:05 h.El Consejo de Ministros de Pesca de la UE se decantó ayer en Bruselas por establecer un máximo del 7% de descartes en la pesca. Antes de que trascendiese ese acuerdo, la Fundación Expomar lanzaba desde Burela un «chamamento a Bruselas, para que deixe pescar, porque a pesca garante actividade empresarial e postos de traballo». José González Barcia, alcalde de Burela y presidente de Expomar, transmitía ese clamor de armadores y marineros durante la presentación de la decimoquinta Feira Monográfica Náutico Pesqueira Expomar. Comenzará justo dentro de una semana, el próximo día 23, y concluirá el 26.
González Barcia contextualiza «a importancia e a trascendencia» de la bienal Expomar. Se organiza en un pueblo de 10.000 habitantes, consigue mantenerse en plena crisis y con una categoría que le permite codearse con las otras dos ferias náutico-pesqueras del norte español: Sinaval, en Bilbao, «con un potencial socioeconómico duns 500.000 habitantes»; y Navalia, en Vigo, con 300.000.
«Expomar é a feira por excelencia da aplicación da tecnoloxía a todos os ámbitos da náutica e da pesca», proclama Barcia. Según el presidente de la organización, «máis de 300 firmas comerciais e máis de 100 expositores» expondrán y comercializarán sus productos en la nave portuaria donde se celebrará.
«Burela sigue a ser, con Expomar, o faro que marca a pauta da pesca no norte de Galicia e en boa parte do norte de España», recalca Barcia. Se remitió a los hechos: «As perspectivas son boas; con respecto a última feira [en el 2011], repiten case o cen por cen das firmas, o que quere decir algo porque as empresas veñen aquí a facer transaccións comerciais».
Aunque pensada por y para profesionales de la náutica y la pesca, expositores y visitantes que acuden a Expomar suponen «unha inxección económica importante para a hostelería e, por extensión, para o resto do tecido socioeconómico de Burela e da Mariña». La feria y sus actividades paralelas «son unha boa proba do dinamismo do sector pesqueiro de Burela», agrega el alcalde González Barcia.