Ampliarán el servicio "sustancialmente"
24 may 2017 . Actualizado a las 05:00 h.El Concello de Ribadeo ampliará este año de forma sustancial el servicio de vigilancia de playas, que comenzará el día 15 de junio con 16 personas, y se prolongará hasta el 15 de septiembre. Estas contrataciones, para las que el proceso de selección ya está en marcha, se harán con cargo a fondos propios del Concello. El Ayuntamiento completará la dotación de socorristas con los que financie la Xunta: «Sempre pedimos 20 e nos dan 8, co cal este ano non imos esperar, e imos contratar xa a parte do persoal cos fondos do Concello, e máis adiante, se nos dan para contratar seis ou oito máis, pois tamén os contrataremos», manifestó el alcalde ribadense, Fernando Suárez Barcia. Las bases se pueden consultar en la web del Concello de Ribadeo.
Otro concello que pretende poner en marcha el servicio de socorrismo el 15 de junio es el de Foz, aunque no está claro que finalmente lo haga. Así lo explicó ayer el alcalde, Javier Jorge Castiñeira: «A intención é esa. O pleno aprobou un suplemento de crédito para o que o prazo de exposición pública remata o día 3. O día 4, se non hai alegacións, dispoñeremos dos cartos e convocaremos o proceso de selección. Rondaremos os vinte vixilantes, entre os que contratemos con fondos propios e coas axudas da Xunta».
El caso de Ribadeo no deja de resultar llamativo, ya que algún año el servicio se puso en marcha el 15 de julio, hasta el 15 de septiembre, argumentando que era el período con más visitantes. Ahora el servicio se ampliará un mes más: «A verdade é que o desembolso que fai o Concello para manter a calidade do servizo e das praias, para ter as bandeiras azuis e a Q de calidade, é brutal. Pero temos moitas expectativas postas neste verán, pola cantidade de xente que chama a diario á oficina de turismo. Creo que imos recibir unha avalancha de visitantes», dijo el alcalde.