
El portero del Ribadeo Javi Pita, que solo completó un partido sin encajar, destaca la «gran melloría» del equipo: «O 3-0 co Miño non debe sacarnos da boa liña»
21 ene 2025 . Actualizado a las 19:44 h.Para la reconstrucción que vivió este verano, el Ribadeo FC escogió a uno de los porteros más reputados de la provincia. Y Javier Pita Calvo (O Vicedo, 1991), que se asomó a la Segunda B de la mano de Quique Setién en el Lugo, ya ejerce galones. Es el único de la plantilla que disputó los 1.620 minutos posibles en la actual Preferente Norte en una plantilla que ha experimentado «unha gran melloría coa pelota, a nivel ofensivo e de resultados» para huir del pozo.
«O 3-0 contra o Miño non debe sacarnos da boa liña que traíamos. Víñamos de seis partidos sen perder, e iso é algo moi difícil de facer. Encontramos un gran equipo e é mellor perder un partido por tres goles que tres por 1-0», detalla un guardameta que resta importancia a las estadísticas que los convierten en el quinto conjunto más goleado, con 28 tantos en contra tras 18 jornadas.

Solo en la visita al Arzúa, contra el que empataron, logró Javi Pita dejar su puerta a cero: «Traballamos para gañar, deixar a porta a cero é algo secundario. Somos un equipo que propón coa pelota, que xera moitas ocasións e iso fai que tamén nolas cren a nós. Temos que agarrarnos a que nós case sempre estamos marcando e, se seguimos traballando así, seguro que nalgún momento encadearemos unha boa xeira sen recibir goles».
La llegada de Luchi Salgueiro y Criss al banquillo reactivó a un equipo que llegó a ser colista y no saboreó el triunfo hasta la novena jornada: «Fixéramos unha gran pretempada con Ramón Labrada, pero comezamos mal, entramos nunha mal xeira e alongouse máis do que debía. Con Luchi e Criss estamos facendo un gran traballo pola semana. Trouxo a mensaxe de que perder está prohibido, e imos semana a semana. Non melloramos moito en postos, pero xa fixemos algo de colchón sobre o descenso e agora queremos seguir subindo na clasificación».
Vuelta al Pepe Barrera
Más de un mes después de vencer al Galicia de Mugardos, el Ribadeo regresará al Pepe Barrera para recibir al colista O Val (domingo, 16.30 horas). «Xogamos tres partidos seguidos fóra e temos gañas de facernos fortes na casa, regalar unha vitoria a toda a xente de Ribadeo que nos vén ver e seguir progresando», detalla Pita tras enlazar seis jornadas sin perder al iniciar el 2025 con el empate a uno en el feudo del Paiosaco y calcar ese resultado en la visita al Sofán, antes de caer contra el Miño.
Con seis puntos de renta sobre los puestos de descenso, el portero vicedense se muestra convencido de que la nueva directiva está sentando unas buenas bases en Ribadeo: «Cando me chamou Dani (Moirón), díxome que quería que fose importante dentro do equipo e o vestiario. Faloume dun proxecto para facer medrar a masa social e apostar pola canteira e xente da zona, e están cumprindo. En cada adestramento temos entre tres e cinco xuvenís da SD con nós e incluso Óscar, que sufríu unha grave lesión de xeonllo, ía ter continuidade con nós. Oxalá que se recupere pronto e ben».