Nuevo servicio en AFAN Burela para que personas con Alzheimer o demencias en fase inicial retrasen el avance de la enfermedad

La Voz BURELA / LA VOZ

A MARIÑA

Santi M. Amil

El diagnóstico precoz permite intervenciones especializadas que son claves

15 abr 2025 . Actualizado a las 05:00 h.

La estimulación cognitiva en personas con diagnóstico precoz de enfermedades de Alzheimer y otras demencias es clave para atrasar el avance de la enfermedad. Desde AFAN Burela se pone en marcha un nuevo servicio, «Xermolo», para estos pacientes de 55 años diagnosticados. El objetivo es «a preservación das capacidades cognitivas e funcionais das persoas usuarias mediante intervencións especializadas, favorecendo a súa autonomía o maior tempo posible e mellorando a súa calidade de vida».

El programa se desarrollará en el centro de AFAN en Burela, en el bajo del número 44 de la calle Camiño Real, con un equipo multidisciplinar de profesionales especializados en demencias y en planificación y ejecución de las diferentes actividades.

«A metodoloxía de traballo incluirá exercicios de estimulación cognitiva, dinámicas específicas para reforzar a memoria, a atención e outras funcións executivas, así como, a implementación de estratexias orientadas á promoción da autonomía na vida diaria e á participación e integración social entre iguais. Ademáis, establecerase un sistema de seguemento individualizado co fin de avaliar a evolución de cada participante e adaptar as intervencións segundo as súas necesidades», señalan desde AFAN Burela.

Las personas interesadas pueden obtener más información en el centro: «Con esta iniciativa, AFAN Burela reforza o seu compromiso coa mellora da atención ás persoas con Alzheimer ou outras demencias en fases iniciais, proporcionando un espazo de intervención estruturado, baseado na evidencia científica e adaptado ás necesidades específicas deste colectivo», concluye.