El BNG de Foz, dispuesto a liderar la polémica contratación de la residencia de mayores
FOZ
La formación lo confirmó hoy a través de sus redes sociales, remarcando «a incapacidade mostrada polo grupo municipal do PSOE»
14 dic 2024 . Actualizado a las 13:19 h.El BNG de Foz guardó silencio en los dos últimos días sobre la decisión del alcalde y del grupo municipal socialista de delegar, vía decreto, las competencias de la gestión de la residencia de mayores y centro de día en la concejala nacionalista Zoraida Coira. La sorpresiva decisión, comunicada a los medios de comunicación en una rueda de prensa celebrada el jueves por la tarde, fue justificada por parte del regidor debido al bloqueo que aplicaba al proceso de contratación el BNG, su socio de gobierno en la coalición municipal.
Los nacionalistas se reunieron en las últimas horas para analizar la situación y este sábado se han pronunciado abiertamente a través de sus redes sociales para asegurar que «dada a incapacidade mostrada polo grupo municipal do PSOE de Foz para sacar adiante esta contratación, estamos dispostos a liderar o proceso que se abre a partir de agora». Tomarán las riendas, pero ya avanzan que será con condiciones: «Imos ser nós quen vamos poñer as condicións. Non imos aceptar imposicións, nin agasallos envelenados que o único que buscan é desgastarnos politicamente e non achegan nada á solución deste problema creado por eles».
En el mismo comunicado divulgado por redes sociales, el BNG reconoce que se enteraron el jueves por la mañana a través de la prensa digital de que el alcalde, Francisco Cajoto (PSOE), y la edila de Servizos Sociais, Ana Rojo, comparecerían por la tarde para hablar de la residencia y de la reestructuración del gobierno municipal. Los nacionalistas, aún siendo socios del gobierno local, aseguran que hasta ese momento carecían de información alguna al respecto.
«Ás 17.08 horas, 22 minutos antes da comparecencia, a concelleira nacionalista Zoraida Coira Vázquez recibe a chamada do alcalde para informala de que acababa de asinar un decreto onde se lle asignaban 'as competencias da residencia municipal'. Por medio desa rolda de prensa enterámonos de que o Tacgal, o Tribunal Administrativo de Contratación Pública de Galicia, xa enviara ao Concello, non sabemos en que data, a resolución dos recursos presentados pola empresa adxudicataria da licitación da residencia, en contra do acordo do pleno no que se rexeitaba a formalización do contrato», explican.
También recuerdan que «a emenda que presentamos a pleno, avalada por un informe xurídico independente e externo, defendía o interese público deste contrato. Dende o BNG nunca quixemos chegar a este extremo, pero a incapacidade do alcalde e da concelleira de Servizos Sociais para abrir un proceso de diálogo para a elaboración dunha nova ordenanza de axudas que permitira o acceso a unha praza na residencia a calquera pensionista do Concello de Foz, independentemente da súa capacidade económica. Temos que dicir que ao final o Tacgal, veu a darnos a razón na nosa demanda».
Desde el BNG focense aseguran que este viernes 13, a las 19 horas, la concejala Zoraida Coira aún no había recibido el decreto «que supostamente asinou o alcalde o xoves. Cando teñamos no noso poder o decreto, e vexamos o contido do mesmo, poderemos valoralo».