Dani Vega anuncia el compromiso de la Xunta de invertir casi un millón de euros en centros educativos de Ribadeo
RIBADEO
El alcalde, tras reunirse con el conselleiro de Educación, avanza mejoras en el colegio Gregorio Sanz y en el centro de FP Porta da Auga
25 nov 2024 . Actualizado a las 18:52 h.El alcalde de Ribadeo, Dani Vega, se reunió con el conselleiro de Educación, Ciencia, Universidades e Formación Profesional, Román Rodríguez, y le trasladó la necesidad de acometer mejoras en centros educativos del municipio. Al término del encuentro, Vega manifestó que presentó un proyecto para acometer el cierre perimetral del colegio Gregorio Sanz y la mejora de la casa del conserje del centro y un plan de humanización de la zona verde del colegio para complementar la poda realizada, que generó la oposición del Anpa. Vega manifestó que estas mejoras en el centro son muy demandadas, siendo una propuesta «que recollíamos fai pouco tempo, coa Anpa e co centro educativo». El alcalde aseguró que el proyecto de intervención será aprobado por la Xunta «en poucos días».
«Tamén pedimos que Ribadeo se converta na capital da Formación Profesional», dijo el alcalde, captando alumnado tanto de Galicia como de Asturias. Anunció que Concello y CIFP Porta da Auga van a presentar conjuntamente una propuesta de ciclos formativos
«Conseguimos tamén que a Xunta volva a colaborar por segundo ano consecutivo nas rutas xeológicas e tamén para empezar a trasladar propostas de unidades didácticas para os centros educativos. E empezamos coa do Viejo Pancho», añadió.
A modo de conclusión, el alcalde de Ribadeo calificó de muy positivo el encuentro con Román Rodríguez: «Estamos a falar dunha partida presupuestaria orzamentada xa para o colexio Gregorio Sanz, nese plan que presentamos. Outra partida moi importante é para o Porta da Auga, máis de 270.000 euros para renovar a cuberta e outras melloras que vai ter o edificio. Isto xa está cerrado no presuposto de 2025 e seguir con propostas porque o que queremos é que Ribadeo siga avanzando. Todo isto ten unha inversión considerable, imos chegar practicamente a un millóns de euros».