O Partido Popular ve no proxecto Vaicar! un recoñecemento dos problemas de tráfico de Vilagarcía

La Voz VILAGARCÍA / LA VOZ

AROUSA

Martina Miser

Reivindican algunhas das medidas anunciadas polo PSOE, que consideran «copiadas» das súas propostas

01 sep 2024 . Actualizado a las 05:00 h.

Despois de que o Concello de Vilagarcía presentase a estratexia Vaicar! o venres, o Partido Popular quixo resaltar onte que a súa agrupación local xa leva desde hai tempo falando dos problemas de circulación da cidade.

«Nosotros no estamos en contra de las peatonalizaciones, ni de un carril bici planificado y con sentido. Pero han limitado la circulación de Vilagarcía a tres calles», sinalaba Ana Granja, a voceira do partido conservador. Granja aplaude que o goberno local recoñeza que hai «un problema con el tráfico de la ciudad».

Dende o PP critican que só souberon da medida Vaicar! a través da prensa e comentan que «quizás lo más revolucionario sea copiar las ideas de nuestro partido para solucionar un problema causado por el PSOE».

Dende a oposición falan dalgunhas das medidas concretas levadas adiante por Ravella, como os aparcamentos disuasorios no centro de Carril. Tamén propoñen que «una vez el párking Xoán XXIII sea municipal, se apliquen bonificaciones para los vecinos y foráneos que vengan a comprar a Vilagarcía».

Fan alusión ó «aparcamiento prometido en campaña electoral en el bosque de Desamparados. El Concello lo prometió en abril de 2023 y decía que iba a estar listo en el plazo de un mes. Estamos en septiembre de 2024 y ya vemos lo que hay». Para o partido «pasa lo mismo que con la ordenanza de circulación. Siempre va a estar lista pero nunca está».

O PP tacha de insuficiente para as necesidades da vila o plan Vaicar! de Ravella, que conta con 2.400 prazas de aparcamento xa creadas dende 2013, 250 novas prazas que se habilitarán nos catro disuasorios previstos: en Desamparados (creado con fondos do plan Next Generation da Unión Europea), Os Duráns, A Xunqueira e Castillejos, en Carril e cinco novas zonas de residentes que se porán en marcha nunha primeira fase.