El Curtas busca el apoyo de la Xunta para reforzar su proyección internacional
AROUSA
La organización y Ravella piden a Agadic que financie la cita que se celebrará en octubre
11 sep 2024 . Actualizado a las 05:00 h.El Curtas, el festival audiovisual más antiguo de Galicia, ha alcanzado una proyección internacional incuestionable. Y mantener ese prestigio, se lo pueden imaginar, exige dinero. Precisamente por eso, para «evitar as dificultades económicas do ano pasado», la organización del certamen y el Concello de Vilagarcía han decidido «facer fronte común para demandar a colaboración económica da Xunta de Galicia». Así, a fin de conseguir ayuda de la Administración autonómica, la concejala Sonia Outón y el director del festival, Luis Miguel Rosales, han mantenido una reunión con Jacobo Sutil, el responsable de la Axencia Galega de Industrias Culturais.
Hasta el momento, explica Ravella en un comunicado de prensa, el certamen audiovisual que se celebra en Vilagarcía «carece de calquera tipo de axuda» de la Xunta, «a diferenza de outros moitos certames de cine que se celebran en Galicia». Para corregir esa situación y «garantir, non só o futuro do Curtas, senón tamén o elevado nivel ao que ten chegado», se trasladó a la Agadic «a historia e evolución do certame, as súas cifras económicas e de público, así como o proxecto do Festival do Imaxinario para este ano».
La respuesta de Sutil ha sido la esperable: aseguró, dicen desde Ravella, que el Curtas reúne las condiciones para poder acogerse a las subvenciones que da la agencia, trasladó las distintas líneas que existen y animó a la organización «a presentarse as próximas convocatorias, como así o farán». Pero, dada la inmediatez de la próxima edición, «os organizadores solicitaron poder contar xa este ano con algún tipo de colaboración da Agadic e anunciaron que concorrerían as liñas de subvencións que o organismo convoque para nos vindeiros exercicios».
Según explica Ravella, «a dispoñibilidade de maior presuposto é unha necesidade urxente para o Festival do Imaxinario de Vilagarcía». Para que el dinero no suponga la pérdida «dun recurso cultural e turístico tan importante para a cidade e de tanta tradición», Ravella decidió incrementar un 10% su apoyo al mismo, alcanzando así los 55.000 euros, reafirmando así «o seu compromiso co Curtas». Además, el pleno de la corporación ha aprobado una moción en la que insta a la Xunta «a buscar a fórmula máis conveniente para contribuír ao financiamento cunha cantidade significativa e acorde á dimensión, prestixio e repercusión que ten o evento».