«Todo o mundo pensaba que eramos uns fenómenos, e aquí o que hai que facer é correr nos campos», dice Manolo Abalo

AROUSA

El presidente del Arousa pide tranquilidad con Lemos tras dejar claro: «Aquí o problema non é do adestrador. Os partidos son dos xogadores»
01 abr 2025 . Actualizado a las 05:00 h.«Xa non entendo nada. Non lle gañamos a ninguén na casa. Non teño explicación». Visiblemente decaído, el presidente del Arousa, Manolo Abalo, declaraba menos de un día después del último golpe a la línea de flotación del conjunto arlequinado su impotencia al ver que el segundo cambio de entrenador esta temporada no ha tenido el menor efecto positivo sobre el equipo.
Siempre permeable a la voz del aficionado de a pie que le traslada en la calle su sentir, Manolo Abalo transmite lo que parece piensan muchos socios del Arousa: «Creo que ninguén entende o que está a pasar. Todo o mundo pensaba que eramos uns fenómenos. Aquí non hai fenómenos, só correr nos campos». Una primera frase con la que introduce su análisis del porqué el conjunto vilagarciano se encuentra al borde de la nada en la temporada en la que partía como claro favorito al título y el ascenso directo a la Segunda RFEF: «Aquí o problema non é do adestrador. Os partidos son dos xogadores».
Abalo abunda en la diferencia entre el potencial de la plantilla y su rendimiento: «Este e un equipo no que pode xogar calquera. Ata estou seguro de que moitos dos nosos xuvenís están capacitados para xogar en Tercera División».
Tras dar a entender que la destitución de Perú fue una medida defensiva a favor del técnico —«Perú é da casa e queremos que siga aquí. Moitas veces é por protexer a xente da casa»—; el presidente del Arousa reitera que «o que pretendiamos, e o que pretendemos, é sacar o club desta división, e para iso puxemos todos os medios». Por ello, pide «tranquilidade» con Lemos.