Sabela Fole acusa al gobierno local de poner trabas al acceso de deportistas a las instalaciones
CAMBADOS
Surge la queja de la decisión del gobierno local de retirar la llave de la pista de atletismo a un deportista de la localidad
07 dic 2025 . Actualizado a las 05:00 h.El PP de Cambados quiere que la concejalía de Deportes de esta localidad «garanta o acceso ás instalacións deportivas municipais dos deportistas e clubs con amplitude de horario e coa máxima flexibilidade, xa que son espazos de todos que deben poder ser empregados por todos e, dentro dunha orde, adaptándose ás necesidades e tempo libre do que dispoña cadaquén». Es algo que ahora, dicen, no está pasando, y en ese sentido acusan al gobierno local de aplicar «unha política de restricións no emprego destes espazos».
Desde las filas populares aseguran que los deportistas locales, «especialmente os profesionais», deben tener todas las facilidades para poder utilizar las instalaciones, garantizándose esta bien con la presencia de un trabajador municipal, bien «cun acceso directo por parte dos usuarios como se fixo sempre e como se fai en todos os concellos».
Surge la queja, de hecho, de la decisión del gobierno local de retirar la llave de la pista de atletismo a un deportista de la localidad. «Non pasa absolutamente nada porque un deportista, e máis a certo nivel, poida acceder directamente ás instalacións deportivas para os seus adestramentos e non se entende esta especie de veto porque precisamente esta xente é a que máis coida a instalación», señalan los populares, que acusan al gobierno local de querer estar solo para las fotos cuando llegan los triunfos, según indicó Sabela Fole.
La concejala va a pedir explicaciones por lo ocurrido en este caso y por las «novas medidas restritivas da área de Deportes» y va a «reclamar amplitude horaria e facilidades para o uso das instalacións». La concejalía de Deportes, dice, «posiblemente teña a peor bagaxe dentro do cuatripartito e iso que é difícil porque todos están facendo tristemente moitos méritos nesta desfeita global».