Un plan de empleo formará a 16 jóvenes en albañilería y forestal

Los alumnos tendrán clases teóricas y harán prácticas en obras de interés público


valga / la voz

La alianza de Valga y Moraña para la consecución de proyectos de empleo sigue dando resultado. Ambos municipios pondrán en marcha un nuevo Obradoiro dirigido a jóvenes de hasta treinta años de edad. «A Consellería de Economía, Emprego e Industria vén de confirmar a concesión dunha subvención de 369.492 euros para o proxecto, no que poderán participar un total de 16 aprendices», dice el Concello valgués.

El obradoiro tendrá una duración de un año y constará de dos especialidades formativas: forestal y albañilería. Los alumnos-trabajadores «recibirán formación teórica e ademais realizarán prácticas consistentes en obras de interese público». «As obras de forestais que están proxectadas en Valga inclúen o acondicionamento de tramos do Camiño Portugués e de diferentes espazos verdes e áreas de lecer do municipio». Por su parte, «no tocante á especialidade de albanelería, levaranse a cabo obras de mellora en instalacións e recintos municipais coma as pistas deportivas de Beiro, o pavillón municipal de Beiro ou o vello campo de fútbol de Baño».

«Os concellos de Valga e Moraña manteñen dende hai anos unha estreita colaboración no ámbito laboral e, máis en concreto, na solicitude e desenvolvemento de obradoiros de emprego», explican desde el Concello que dirige Bello Maneiro. «Actualmente está en marcha o obradoiro Ulla-Umia IV e está solicitada ante a Consellería de Economía e Emprego a subvención para o número cinco».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

Un plan de empleo formará a 16 jóvenes en albañilería y forestal