
La portavoz, Tatiana Rellán, mostró su preocupación por la falta de medios con los que combatir estos hechos
06 feb 2025 . Actualizado a las 17:40 h.El BNG de Cabana, a través de su portavoz, Tatiana Rellán, ha criticado la «inacción do goberno local» ante lo que califican «a vaga de roubos» a lo largo de todo el término municipal.
En este sentido, la formación nacionalista ha expresado «a súa profunda preocupación» por los recientes robos ocurridos en diversas zonas do concello de Cabana de Bergantiños, incluyendo Sinde, A Carballa, O Buzaco y Tras da Agra.
En el último pleno municipal, celebrado el 30 de enero, el Bloque preguntó al ejecutivo local «se tiña coñecemento destes incidentes, obtendo a confirmación de que estaban ao tanto da situación». En la formación nacionalista mostraron su malestar con el PP: «A pesar de ser conscientes da gravidade destes sucesos, lamentamos profundamente a actitude pasiva e a falta de acción por parte do goberno local. Desde o BNG, solicitamos explicitamente que se empregasen todos os medios dispoñibles para informar á veciñanza e promover a adopción de medidas preventivas necesarias, especialmente tendo en conta a escaseza de efectivos da Policía Local e Protección Civil. Ante a ausencia de reacción por parte do executivo municipal, vémonos na obriga de ser nós quen informemos e alertemos á veciñanza a través dos nosos propios medios, aínda que sexan limitados».
Respuesta del alcalde
El alcalde de Cabana, José Muíño, señaló que siempre estuvo al corriente de estos hechos, que se puso en contacto desde el primer momento con la Guardia Civil y que se puso en contacto con algunos afectados por si precisaban de alguna cosa. Constan, al menos, cuatro denuncias por robos, pero el mandatario dejó claro que la falta de medios no es atribuible al Concello de Cabana: «O que din [en el BNG] é unha barbaridade. É o que ten o descoñocemento, que é moi atrevido. Que haxa máis, ou menos, medios na Garda Civil non depende do Concello, depende do Estado. Nós, como concello, estamos a disposición dos veciños e tamén en contacto permanente coa Garda Civil para trasladarlle as nosas cuestións. Uns roubos que, por certo, non só se dan en Cabana, senón en toda a contorna».