
El entrenador del Lugo, Yago Iglesias, acabó satisfecho con el último test de los suyos antes de que arranque la liga —será el viernes que viene en Valdebebas ante el Real Madrid Castilla—. «O balance é positivo. Fomos dominadores do xogo con e sen balón, valentes xogando en campo contrario, sendo a imaxe do equipo que queremos ser. É o broche final de pretempada para comezar o importante, que é o que desexamos todos», señaló Yago Iglesias.
El técnico destacó el peligro que generó su equipo a balón parado, además de asegurar que los suyos ya tienen clara la idea. «Xeramos ocasións con distintos recursos, tanto en xogo posicional como a balón parado. Esta é a liña. O equipo ten a idea colectiva asentada. É verdade que estamos lonxe do ritmo que queremos, pero iso vaino dar a competición», dijo.
Asimismo, comentó: «Queremos ser un reloxo suixo, que todo flúa. Interpretar o que ten que facer en cada momento non é doado».
Iglesias hizo hincapié en el gran grupo humano que conforma el plantel. «O vestiario é de 12. O día a día de traballo é moi bo e contamos cun grupo que combina experiencia con futuro», concluyó.
El entrenador confirmó a tres de los cuatro capitanes. Son Lago Júnior, Marc Martínez y Álex Carbonell. Por último hizo referencia a posibles fichajes. Y es que este viernes se concretará la salida de Cacharrón por lo que quedará una ficha sénior libre. Eso facilitaría la llegada del ansiado mediocentro. No lo descarta, pero sin prisa. Podría llegar de algún descarte de categoría superior.