El BNG insta a revisar todas las concesiones administrativas

La Voz

A CORUÑA

03 jul 2012 . Actualizado a las 14:47 h.

El discurso del BNG coincide con el de EU-V. Su edil Xan Caxigal fijó el origen del ascensor en uno de los «períodos de goberno máis megalomaníaco que padeceu a cidade e que supuxo enormes gastos en grandes obras sen supor rendibilidade social». El concejal puso como ejemplo de ese tipo de política otras infraestructuras como el Millenium o el tranvía turístico.

En el momento actual, considera que es insostenible: «Se xa daquela era un dispendio, na actualidade, coa merma dos ingresos, coa caída en picado dos turistas e cos recortes do goberno do señor Negreira, o Concello da Coruña non pode permitirse pagar máis de 50 millóns das antigas pesetas por un desvío desta explotación».

Por ello, Caxigal apuntó la idea de revisar «as concesións administrativas, que obedecen aos intereses das empresas e non da cidadanía». Así, además del caso del monte de San Pedro, apuntó a la concesión de la Compañía de Tranvías y del servicio de la ORA. Al respecto recordó «os suculentos beneficios que obtén a Compañía de Tranvías por conta dos cartos públicos que obtén do Concello». También se refirió al régimen de la ORA.