La guerra política de Oleiros alcanza a la Romaría das Merendiñas

La Voz OLEIROS

OLEIROS

Imagen de la Romaría das Merendiñas del 2023.
Imagen de la Romaría das Merendiñas del 2023. C. O.

Alternativa defiende su rol de integración de los mayores y carga contra el PSOE, que lo califica de «merca de vontades a través do estómago»

31 may 2024 . Actualizado a las 18:09 h.

Los ánimos han vuelto en encresparse en la arena política de Oleiros, esta vez con motivo de la Romaría das Merendiñas, que se celebran este sábado 1 de junio en los jardines de las Torres de Santa Cruz. El gobierno local de Alternativa dos Veciños afeó a la portavoz socialista, Carmen Acuña, por referirse a esta fiesta como un encuentro «pouco democrático» y «un intento de mercar vontades a través do estómago». Para el alcalde Ángel García Seoane estas palabras «supoñen unha grave ofensa ás miles de persoas que durante os últimos 28 anos participaron libremente nesta marabillosa festa».

Desde Alternativa recuerdan que las Merendiñas nacieron en 1994 de la mano de Esther Pita, entonces concejala de Servicios Sociales, junto con la colaboración de la Asociación de Veciños de Santaia de Santa Cruz. El objetivo era recuperar las fiestas populares que se hacían antiguamente con motivo de la llegada del buen tiempo, y que se celebraban en las Torres de Santa Cruz, donde este sábado se prevé que se reúnan unas 1.200 personas mayores, que disfrutan de una jornada de convivencia y diversión.

«Con ese espírito intacto, o goberno municipal de Alternativa dos Veciños, xunto coa inestimable colaboración altruísta de máis dun cento de persoas colaboradoras de entidades de todo o municipio, segue a conservar esta festa na que as persoas maiores seguen a reunirse e pasar un momento agradable en compañía de amigos e veciños, cos que en moitos casos non se ven con asiduidade. Unha actividade municipal máis para o envellecemento activo e o lecer das persoas que co seu esforzo lograron construír o país e o municipio do que hoxe gozamos», indican fuentes municipales, que se desmarcan de otro tipo de fiestas para mayores que organizan otros ayuntamientos de Galicia «en pavillóns pechados e con cáterings».