Oleiros justifica el cambio en parcelas de Bastiagueiro para evitar «usos indesexados»
OLEIROS

La iniciativa persigue construir viviendas y aumentar los equipamientos deportivos y de ocio
17 feb 2025 . Actualizado a las 05:00 h.Oleiros tramita cambios de usos en cinco parcelas de Bastiagueiro, con una superficie de 7.043 metros cuadrados, y los justifica para «completar a ordenación urbana do entorno da praia e evitar a aparición de usos indesexados como podería ser a construción dunha gasolineira». «A instalación dunha gasolineira nese lugar da avenida Ernesto Che Guevara suporía a contaminación da praia de Bastiagueiro, que se atopa a unha distancia de 100 metros», señalan desde el consistorio y matizan que «tamén carrearía un importante perigo para as vivendas que se atopan pegadas á parcela, na Rúa dos Niños».
Aseguran que al tramitar una modificación puntual número 16 del Plan Xeral para clasificar este suelo, comprendido entre la avenida Che Guevara y la Rúa dos Niños, como dotacional para equipamientos deportivos o terciarios «se poderán construír vivendas e daráselle a continuidade aos equipamentos deportivos e de ocio que xa existen nas proximidades da praia».
En dos de las parcelas hay dos edificios con viviendas y el resto estaba previsto en el plan como áreas de aparcamiento.